فونیکسریمکسبهتام

مجتبی استاد رحیمی معاون بازرسی خودرو و خدمات ISQI شد

عصر خودرو- مجتبی استاد رحیمی طی حکمی از طرف سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌ سمت معاونت بازرسی خودرو و خدمات این شرکت منصوب شد.

مجتبی استاد رحیمی معاون بازرسی خودرو و خدمات ISQI شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ISQI – براساس این انتصاب، مجتبی استاد رحیمی که پیش از این در شرکت‌های خودروسازی، متولی ایجاد و پایش کیفیت در بخش تولید بود اکنون از جایگاه مستقل بازرسی و نظارتی در این مسیر ایفای نقش خواهد کرد.

    مجتبی استادرحیمی با 33 سال سابقه کاری در صنعت خودرو، دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است. وی 10 سال در شرکت سایپا دیزل از سطح ریاست تا قائم مقام مدیر و مدیر مهندسی سیستم‌ها مشغول به کار بوده و پس از آن 13 سال در شرکت پارس خودرو در جایگاه‌های مدیریت کیفیت، قائم مقام مدیر کیفیت، قائم مقام معاون تولید و معاون تضمین کیفیت فعالیت داشته است. او از سال 92 به سمت معاونت کیفیت شرکت ایران خودرو منصوب شد و اکنون با بهره‌گیری از سوابق و تجارب ارزشمند خود، در مقام معاونت بازرسی خودرو و خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به حرکت در مسیر کیفیت خودرو ادامه خواهد داد.

    گفتنی است عضویت در هیات مدیره شرکت‌های جتکو و ساپکو و همچنین ریاست هیات مدیره شرکت ایساکو، از دیگر افتخاراتی است که وی در سوابق کاری خود به ثبت رسانده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط