فونیکسریمکسبهتام

در اردیبهشت ماه محقق شد؛

افزایش ۲۲ درصدی تناژ تولید ماهانه شرکت فنرسازی زر

عصر خودرو- مدیرعامل گروه فنرسازی زر گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری هزار و ۱۰۰ تن، انواع فنرهای تخت و پارابولیک خودرو تولید شد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که میزان تولید ۹۰۱ تن بود، رشد ۲۲ درصدی داشته است.

افزایش ۲۲ درصدی تناژ تولید ماهانه شرکت فنرسازی زر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، امید حیدری در خصوص روند تولید گروه فنرسازی زر، اظهار داشت: با رهنمودهای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تولید محصولات اقتصادی و با شناسایی نقاط قابل بهبود در خطوط تولید و همچنین ارتقاء بهره وری در ایستگاه‌های گلوگاهی تولید، این شرکت توانست در اردیبهشت ماه سال جاری هزار و 100 تن انواع فنرهای تخت و پارابولیک، تولید کند. بر این اساس نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تناژ تولید رشد 22 درصدی حاصل شده است؛ سال گذشته میزان تولید انواع فنرهای خودرو  901 تن بوده است.                                    

    او افزود: فروردین و اردیبهشت ماه سال گذشته، تناژ تولید شرکت فنرسازی زر، هزار و 407 تن بود و در مدت مشابه سال جاری این عدد به هزار و 700 تن رسید. میزان تولید این مجموعه در مدت مشابه سال‌های 1400، 1399، 1398 و 1397 به ترتیب  828 تن ، 614 تن ، 543 تن و 537 تن بوده است.                                        

    مدیرعامل گروه فنرسازی زر به افزایش فروش این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، میزان فروش این مجموعه به هزار و 513 تن ( به ارزش ریالی 982 میلیارد ریال) رسید، این عدد در مدت مشابه سال گذشته هزار و  164 تن ( به ارزش 562 میلیار ریال ) بود. بر این اساس در این حوزه رشد 30 درصدی حاصل شده است.

    او  با اشاره به افزایش تولید در شرکت زر گلپایگان، خاطر نشان کرد: این شرکت، با تصمیمات اتخاذ شده و با رویکرد جدید در زمینه‌های تولید و کیفیت، گام‌های مؤثری در تولید برداشته است، به گونه‌ای که در اردیبهشت ماه سال جاری، شرکت زر گلپایگان 516 تن تولید داشته که این عدد در مدت مشابه سال گذشته 333 تن بوده است.

    مدیرعامل گروه فنرسازی زر تاکیدکرد: درصدد هستیم با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده و همچنین افزایش بهره‌وری در راستای تحقق ماموریت ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا، حرکت کنیم و رضایت ذی‌نفعان را به دست آوریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو