فونیکسریمکسبهتام

در نشست هم اندیشی مدیران فروش و خدمات پس از فروش محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا اعلام شد:

عرضه خودروهای جدید زامیاد در هر دو رده باری و مسافری

عصر خودرو- رشد ۲۳۷ درصدی قیمت سهام زامیاد در سال ۱۴۰۱

عرضه خودروهای جدید زامیاد در هر دو رده باری و مسافری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات زامیاد، در این نشست، مهندس مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش مهمترین زنجیره برای حفظ سهم بازار و وفاداری مشتریان است، خاطرنشان کرد: امروزه گارانتی در بخش خودرو به یکی از مهم ترین وجه تمایز خودروسازان تبدیل شده است و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در سه مقوله سرعت، کیفیت و هزینه مورد بررسی قرار می گیرد که باید در این موارد به جایگاه مناسبی دست یابیم.

    وی در ادامه با اشاره به عملکرد مناسب شرکت زامیاد در سال گذشته یادآور شد: در سال 1401 با عرضه بیش از 48 هزار دستگاه انواع خودروهای باری سبک ، رشد تولید 35 درصد را نسبت به سال 1400 تجربه کردیم .

    مرتضوی افزود: روند رو به رشد تولید محصولات زامیاد در سال جاری نیز ادامه یافته است؛ بطوریکه تولیدمان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

    مدیرعامل شرکت زامیاد با یادآوری این موضوع که به واسطه این عملکرد مناسب، قیمت سهام زامیاد در سال گذشته، 237 درصد رشد داشت، اذعان داشت: سهامداران شرکت زامیاد در سال جاری نیز منتظر خبرهای خوبی از این مجموعه تولیدی باشند.

    وی در ادامه  با بیان اینکه شرکت زامیاد در سال گذشته از حالت تک محصولی خارج شد، افزود: در سال گذشته تولیدات خودرو در زمینه پیکاپ های دوکابین نیز آغاز کردیم که تولید این محصولات با شدت بیشتری در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

    مرتضوی در ادامه از ورود مجدد شرکت زامیاد به بازار خودروهای مسافری و باری نیمه سنگین خبر داد و گفت: کامیونت 5/5 تن، 6 تن تک کابین و دو کابین، کامیونت 5/9 تن و کامیونت 20 تن که دارای مشخصات فنی منحصر به فرد می باشد، از محصولات جدید شرکت زامیاد در حوزه محصولات تجاری نیمه سنگین است، ضمن اینکه در حوزه مسافری نیز یک ون 14 نفره و یک اتوبوس شهری 18 متری به زودی وارد بازار خواهیم کرد.

    مدیرعامل شرکت زامیاد در پایان سخنان خود در این نشست تصریح کرد: اصل حرکت زامیاد بر «QCD» (کیفیت بر تولید، قطعات و خدمات) است و از آنجا که نقش خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای تجاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، به گونه ای که با همراهی شبکه قدرتمند خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، شاهد توسعه و گسترش بازار محصولات تجاری خواهیم بود تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای میهن اسلامی خود باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط