فونیکسریمکسبهتام

تویوتا در چین چه کرد؟

عصر خودرو- مدیرعامل تویوتا موتور با توجه به ارزیابی دقیق کار این خودروساز ژاپنی در چین گفت که با افزایش رقابت در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان، باید سریع‌تر حرکت کند.

تویوتا در چین چه کرد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، تویوتا در چین تحت فشار برندهای محلی مانند بی‌وای‌دی است که برای ورود به بازار رو به رشد این کشوردر خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی تلاش کرده‌اند.

    کوجی ساتو، مدیرعامل تویوتا گفت: ما باید سرعت و تلاش را افزایش دهیم تا بتوانیم انتظارات مشتریان را در بازار چین برآورده کنیم. من معتقدم با توجه به ثرگذاری نمایشگاه شانگهای، چین به بازاری پیشرفته برای خودروهای برقی تبدیل خواهد شد.

    بزرگ‌ترین خودروساز جهان از نظر فروش در نمایشگاه شانگهای دو خودروی برقی جدید را ارائه کرد. همچنین، در این ماه 10 مدل جدید با باتری راه‌اندازی و یک واحد تخصصی برای تمرکز بر نسل بعدی خودروهای برقی ایجاد خواهد کرد، زیرا به دنبال افزایش نفوذ در خودروهای برقی است.

    بر اساس گزارش رویترز، تویوتا قصد دارد سالانه 1.5 میلیون خودروی برقی را در سال 2026 به فروش برساند. البته در سال گذشته 24 هزار و 466 خودروی برقی در سراسر جهان به فروش رساند که لکسوس را شامل می‌شود که 0.25 درصد از فروش جهانی 9.5 میلیون دستگاه را به خود اختصاص داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط