فونیکسریمکسبهتام

واکنش اداره مبارزه با فرار مالیاتی به ابهامات مزایده خودروهای توقیفی

عصر خودرو- اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی به ابهامات برگزاری مزایده مربوط ۶۷۱ دستگاه خودروی توقیفی واکنش نشان داد.

واکنش اداره مبارزه با فرار مالیاتی به ابهامات مزایده خودروهای توقیفی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه شهر و استان تهران پیرامون ابهاماتی که در مورد مزایده 308-1401 فروش 671 خودرو توسط سازمان امور مالیاتی برگزار گردید برای شفافیت و طیب خاطر هموطنان مواردی را بیان نمود.
    - هیات اجرایی مطابق با مفاد آئین نامه اجرایی ماده 218 قانون مالیات های مستقیم ضمن رعایت موارد مندرج در قانون و تنظیم برگ شرایط مزایده با شماره 308-1401 و انتشار آن (در سایت اینتا مدیا کماکان قابل مشاهده است)، تحت نظر نماینده دادسرای عمومی و انقلاب تهران و دادستان انتظامی مالیاتی نسبت به برگزاری مزایده اقدام نموده است و تاییدات ایشان در جهت صحت برگزاری نیز در تمام مراحل اجرا، ثبت گردیده است.

    - هیات برگزاری مزایده برای جلوگیری از احتمال تبانی و دست گرفتن بازار توسط دلال ها، در خصوص ضمانت نامه های بانکی، من جمله ارائه ضمانت نامه های ناقص و نامعتبر حساسیت ویژه ای را در نظر گرفت و برای عاری بودن از هر گونه سوء استفاده، از طریق سایت بانک صادر کننده، ضمانت نامه ها را به صورت آنلاین استعلام نمود تا مبلغ ضمانت نامه و نام متقاضی مغایرت نداشته باشد.

    - مطابق با بند 3 تبصره 2 برگ شرایط تاکید گردیده است که اعتبار ضمانت نامه ها می بایست طبق قانون 90روز، از تاریخ بازگشایی پاکات 25/10/1401 لغایت 25/01/1402 باشد.

    در پایان اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه شهر و استان تهران اعلام نمود پس از انتشار برندگان مزایده گزارشی بیشتری از جزئیات آن ارائه خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط