فونیکسریمکسبهتام

خودروساز و مصرف‌کننده از فروش بورسی خودرو منتفع می‌شوند

عصر خودرو- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شفافیت در عرضه و تقاضا، تعادل قیمت‌ها، قطع دست دلالان از بازار خودرو و حفظ و ارتقای روند تولید را از مزایای عرضه خودرو در بورس کالا برشمرد.

خودروساز و مصرف‌کننده از فروش بورسی خودرو منتفع می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سید کاظم موسوی در خصوص عرضه خودرو در بورس اظهار داشت: خودرو در حال حاضر یکی از کالاهای مهم و ضروری جامعه تلقی می‌شود و با سرعت زندگی ماشینی کنونی می‌بایست ملزومات تسهیل خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان از سوی دولت تامین شود و مجلس نیز بدین منظور ریل‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتفاع هر دو طرف خودروساز و مصرف‌کننده از فروش بورسی خودرو افزود: در عرضه خودرو در بورس معاملات در یک بستر شفاف انجام می‌شود و ضمن اینکه قیمت‌ها در مقایسه با قیمت‌های بازار متعادل‌تر است، موجب امیدواری خودروسازان در حفظ و ارتقای روند تولید و همچنین قطع دست دلالان و سوداگران از بازار است.

    نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کالای خودرو در بورس در یک فضای رقابتی سالم و بدور از تبعیض به فروش می‌رسد، گفت: در فروش بورسی خودرو شفافیت بر عرضه و تقاضا حاکم خواهد بود.

    موسوی در پایان خاطرنشان کرد: در این شیوه فروش دیگر شاهد گلایه‌های مصرف‌کنندگان نسبت به عدم اجرای عدالت نخواهیم بود و در نتیجه یک جهش یا حرکت سالم و با بصیرت و عدالت به معنای واقعی کلمه در عرصه فروش خودرو ایجاد خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط