فونیکسریمکسبهتام

معرفی ۳ مرکز کارشناسی خودرو در تهران

عصر خودرو- همانطور که می دانید اکثر اتومبیل های دست دوم، دارای خط و خش در رنگ، بدنه، شاسی، جلوبندی یا اتاق ماشین می باشند. تست رانندگی و کارشناسی خودرو، به منظور بررسی سلامت اتومبیل و تعیین قیمت واقعی آن انجام می شود.

معرفی ۳ مرکز کارشناسی خودرو در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طبق آمار داده شده، بیش از 70 درصد اتومبیل های دست دوم، دست کم یک ایراد فنی دارند؛ پس کارشناسی ماشین در معاملات اتومبیل های دست دوم برای پیشگیری از ضرر مالی، بسیار ضروری است. برخی افراد بر این باورند که کارشناسی اتومبیل، نیاز به تخصص خاصی ندارد و با بررسی چشمی، ایرادات اتومبیل را متوجه شوند، در حالیکه اینطور نیست؛ زیرا کارشناسان اتومبیل، افرادی با تجربه در زمینه های تخصصی مکانیک می باشند که با به روز ترین تجهیزات، اقدام به بررسی ماشین های دست دوم و صفر می کنند.

    درخواست انجام بررسی اتومیبل، بیشتر توسط فرد خریدار صورت می گیرد؛ اما گاهی شخص فروشنده برای دریافت گواهی سلامت و تعیین قیمت واقعی اتومبیل نیز به مراکز کارشناسی ماشین مراجعه می کند. ما با معرفی 3 مرکز کارشناسی خودرو در تهران، سعی نموده ایم تا به شما در انتخاب بهترین مرکز کارشناسی اتومبیل، کمک کنیم تا در نهایت بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

    مرکز کارشناسی اتومبیل کارنامه

    مرکز کارشناسی اتومبیل کارنامه(karnameh.com) علاوه بر کارشناسی ماشین، به فروش و آگهی کردن اتومبیل نیز می پردازد. برای انجام خدمات کارشناسی اتومبیل توسط این مرکز، پس از پر نمودن فرم درخواست و پرداخت هزینه کارشناسی ذکر شده در صفحه کارنامه، ارتباط شما با مشاوران این مرکز برقرار می شود و با شما تماس می گیرند و با تعیین وقت، به بررسی اتومبیل می پردازند.

    مرکز کارشناسی اتومبیل همراه مکانیک

    مرکز کارشناسی ماشین همراه مکانیک(hamrah-mechanic.com)، ارائه دهنده خدمات کارشناسی اتومبیل برای کسب اطمینان شما از سلامت فنی و بدنه ماشین می باشد. این مرکز، پس از کارشناسی و بررسی بدنه، شاسی و رنگ اتومبیل، اقدام به تعیین قیمت آن می کند. همچنین این مجموعه، قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار می دهد و شرایط خرید اقساطی اتومبیل را برایتان بازگو می کند.

    مرکز کارشناسی خودرو کارنگ

    تنها علت انجام کارشناسی ماشین، تعیین قیمت دقیق و پیدا کردن ایرادات ماشین دست دومی است که قصد خرید آن را داریم. پس باید به دقیق ترین و بهترین روش انجام شود. ما برای انجام خدمات کارشناسی اتومبیل، مرکز تشخیص رنگ خودرو کارنگ را به شما پیشنهاد می دهیم.

    حالا شاید با خودتان بگویید؛ مزیت و برتری این مرکز با سایر مراکز کارشناسی اتومبیل چیست؟ که در ادامه، چند مزیت برتر آن را برایتان آورده ایم.

    مزایای منحصر به فرد مرکز تشخیص رنگ کارنگ

    مرکز کارشناسی اتومبیل کارنگ(radanqc.com)، یکی از بهترین مراکز بررسی اتومبیل در تهران است که با ارائه خدمات بی نظیر، مشاوران و کارشناسان دلسوز و دستگاه های پیشرفته و مجهز، مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به بررسی ویژگی های این مرکز می پردازیم تا شما هم متوجه تفاوت این مرکز با سایر مراکز کارشناسی اتومبیل شوید.

    اولین مرکز کارشناسی اتومبیل با دستگاه اتومات اسکنر به روش اکتیو ترموگرافی

    این مرکز مجهز به اتاق ترموگرافی می باشد که با دستگاه پیشرفته کاراسکن و با بهره گرفتن از تکنولوژی اکتیو ترموگرافی، به بررسی وضعیت رنگ تمام قطعات و قسمت های اتومبیل می پردازد. دستگاه های مرکز کارشناسی خودرو کارنگ، با تصویر برداری از بدنه، قادر به تشخیص دقیق رنگ غیر فابریک بدنه اتومبیل ها با هر جنس و متریالی می باشند.

    شاید اسم این دستگاه و کارایی آن، حتی به گوشتان هم آشنا نباشد، چرا که این دستگاه، اولین بار توسط مرکز تشخیص رنگ کارنگ در ایران استفاده می شود. مزایای استفاده از دستگاه اتومات اسکنر به روش اکتیو ترموگرافی این است که تمام مراحل اسکن بدنه خودرو و آنالیز رنگ خودرو توسط دستگاه اسکنر به روش اکتیو ترموگرافی (ساخت آلمان) صورت می گیرد.

    استفاده از تجهیزات مخصوص توسط کارشناسان مجرب

    پس از تماس با مشاوران این مرکز و تعیین وقت کارشناسی، اسکن بدنه خودرو و آنالیز رنگ ماشین توسط دستگاه اسکنر به روش اکتیو ترموگرافی (ساخت آلمان) انجام می شود و در نهایت؛ اتومبیل با تجهیزات مخصوصی مانند ضخامت سنج و سایر چراغ قوه ها مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن شاسی و حتی کف اتومبیل نیز مورد بررسی قرار می گیرد. پس شما می توانید با خیالی آسوده، از خدمات مرکز کارشناسی خودرو کارنگ، برای تشخیص رنگ اتومبیل دست دوم استفاده نمایید.

    مشاوره رایگان

    این مرکز دارای مشاوره رایگان و کارشناسان مجرب برای انجام کارشناسی اتومبیل می باشد و با دریافت برگه کارشناسی ماشین، می توانید از میزان رنگ خوردگی یا سلامت اتومبیل از لحاظ فنی و شاسی مطمئن شوید. در نهایت؛ شما می توانید در سایه ارائه خدمات با کیفیت مرکز کارشناسی خودرو کارنگ، تجربه خرید و فروش بی دردسر و با قیمتی منصفانه داشته باشید.

    خدمات رسانی سریع و دقیق

    خدمات رسانی این مرکز، از مشاوره رایگان تا انجام خدمات تشخیص رنگ به روش اکتیو ترموگرافی، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شود. شما می توانید پس از ثبت درخواست در سایت مرکز کارشناسی خودرو کارنگ و یا تماس با مشاوران این مرکز، اتومبیل مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید.

    قیمت مقرون به صرفه کارشناسی اتومبیل نسبت به سایر مراکز

    تا به اینجا، ویژگی های مراکز کارشناسی اتومبیل را برایتان بیان کردیم. مرکز کارشناسی خودرو کارنگ، علاوه بر مجهز بودن به بالاترین تکنولوژی های روز جهان برای بررسی اتومبیل، قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر مراکز کارشناسی ماشین دارد. این مرکز، با بررسی دقیق اتومبیل و ارائه برگه تشخیص رنگ و سلامت اتومبیل، خیال شما را از بابت قیمتی که برای خرید اتومبیل داده اید؛ آسوده می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم