فونیکسریمکسبهتام

برگزاری جلسه با خودروسازان و مجلس برای اعلام ارقام نهایی واگذاری اتوبوس

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه با خودروسازان و مجلس برای اعلام ارقام نهایی واگذاری اتوبوس به شهرداری تهران خبر داد.

برگزاری جلسه با خودروسازان و مجلس برای اعلام ارقام نهایی واگذاری اتوبوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مهدی چمران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به موضوع دریافت وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس از شهروندان در تهران گفت: باید تاکید کنم که به هیچ عنوان نباید رانندگان اتوبوس دریافت نقدی داشته باشند. پیش از این نیز مصوبه‌ای در شورای شهر تهران داشتیم که بر منع اخذ وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس تاکید شده بود.

    رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه علت دریافت وجه نقد قطع سیستم‌ها عنوان شده و بر همین اساس رانندگان اتوبوس اقدام به دریافت پول نقد از شهروندان می‌کنند، افزود: باید هر چه سریعتر مشکل این سیستم برطرف و مجددا راه اندازی شود. اینکه اعلام شود دستگاه‌ها خراب هستند قابل قبول نیست و اگر شهروندان در سطح شهر با این موضوع مواجه شدند باید آن را به مدیریت شهری اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

    وی در پاسخ به سوالی در خصوص قطع سیستم صدور کارنامه رانندگان تاکسی، گفت: تاکسی‌ها زیر نظر شرکت‌های مختلفی مشغول به کار هستند و باید حتما مشکل پیش آمده در این حوزه هر چه زودتر برطرف شود. باید به گونه‌ای عمل شود که صدور کارنامه به صورت برخط و از طریق درگاه‌های هوشمند انجام شود تا نیاز به حضور رانندگان تاکسی در دفاتر نباشد.

    رئیس شورای شهر تهران درباره اظهارات شهردار تهران در ارتباط با احداث مسکن و واگذاری آن به پرسنل شهرداری تهران، گفت: اگر شهرداری بتواند در ارتباط با مسکن سازی اقدامات خوبی انجام دهد قابل تقدیر است. اگر تعدادی از مسکن‌های احداث شده به بخشی از همکاران مجموعه شهرداری واگذار شود اقدام ارزشمندی است و مورد حمایت شورای شهر تهران نیز قرار می‌گیرد.

    وی در خصوص برگزاری جلسه مشترک با خودروسازان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تا کنون دو جلسه با خودروسازان برگزار شده و پیش بینی می‌شود یک جلسه دیگر نیز لازم باشد که برگزار شود تا در این جلسه ارقام نهایی در ارتباط با واگذاری اتوبوس به شهرداری تهران به صورت دقیق اعلام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو