فونیکسریمکسبهتام

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۹)

تمجید از اقدامات مثبت ساپکو‌ در راستای مبارزه با قطعات قاچاق

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اقدامات مثبت مجموعه ساپکو در همراهی با برنامه های وزارت صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را زمینه ساز رضایت مردم و خداحافظی با قاچاق کالا و محصولات تقلبی در بازار دانست.

تمجید از اقدامات مثبت ساپکو‌ در راستای مبارزه با قطعات قاچاق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، محمد مهدی برادران، در نخستین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران، ضمن بازدید از غرفه ساپکو و دستاوردهای زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تلاش های شرکت ساپکو‌ و شبکه تامین را در افزایش سهم تولید و رشد و توسعه محصولات صنعت خودروسازی کشور، مثبت ارزیابی کرد.

    وی ضمن شایسته خواندن اقدامات مثبت انجام شده در شرکت ساپکو در حمایت از قطعه سازان کوچک و توسعه زنجیره تامین صنعت خودروی کشور گفت: متاسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت جامع در گذشته، اطلاعات در صنعت قطعه سازی بین تولیدکنندگان با یکدیگر و تولیدکنندگان و دولت به درستی مبادله نمی‌شد، اما امروزه با شناسایی 49 هزار قلم‌کالا در قالب 55 گروه، زمینه سازی تامین به موقع کالا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تولید داخل و پیشگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به چرخه تامین و ‌تولید فراهم شده است.

    برادران، اقدامات مثبت زنجیره تامین و تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را در یک سال گذشته را زمینه‌ساز افزایش رضایت عمومی و روند تحول صنعت خودرو دانست.
    هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودروی تهران  از تاریخ 9 آبان 1401 با مشارکت حداکثری قطعه سازان و خودروسازان آغاز به کار کرد.

    شرکت ساپکو با هدف تعامل حداکثری  با ذی‌نفعان، مخاطبان و زنجیره تامین مشتریان و معرفی برنامه های طرح تحول دیجیتال، نمایش توانمندی ها و برنامه های خودکفایی تعمیق و توسعه ساخت داخل با هدف کاهش ارزبری به همراه 119 سازنده شبکه تامین در این نمایشگاه حضور یافته است.

    نخستین روز نمایشگاه با بازدید محمدمهدی برادران، معاون وزیر صمت و علی اکبر تالارپشتی نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو از غرفه ساپکو همراه بود.

    هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودروی تهران، همایش ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه 1401 با رویکرد ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین و بررسی ضرورت های تحول دیجیتال آینده صنعت خودرو و قطعه سازی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو