فونیکسریمکسبهتام

خط تولید دسته سیم کوییک اتوماتیک در سایپاگام راه اندازی شد

عصر خودرو- خط تولید دسته سیم خودرو کوییک اتوماتیک با حضور علیمردان عظیمی رییس هیئت مدیره و معصوم نجفیان عضو هیات مدیره گروه سایپا، مهرداد معلمان سرپرست شرکت سازه گستر و جمعی از مدیران ارشد شرکت های سازه گستر و پارس خودرو در شرکت سایپاگام آغاز به کار کرد.

خط تولید دسته سیم کوییک اتوماتیک در سایپاگام راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل شرکت سایپاگام در حاشیه مراسم آغاز به کار خط تولید دسته سیم خودرو کوییک اتوماتیک سایپا، گفت: پروژه راه اندازی خط تولید دسته سیم کوییک اتوماتیک از تابستان سال 1400 با هدفگذاری تولید حداقل 200 ست در یک شیفت کاری آغاز شده است.

    علی قاسمیه افزود: در زمستان سال 1400 قرارداد راه اندازی این خط با شرکت سیکو (مهندسی توسعه سایپا) منعقد شده است. این پروژه در زمان سه ماهه راه اندازی شد و از ابتدای سال جاری قابل بهره برداری بود منتهی به دلیل رعایت استانداردهای سخت گیرانه کیفیتی سایپا، پروژه در سالروز آزادسازی خرمشهر آماده بهره برداری شد تا بتوانیم قطعه ای باکیفیت در اختیار گروه سایپا قرار دهیم.

    وی تصریح کرد: مرحله بعدی که برای این پروژه متصور هستیم، تکمیل آزمایشگاه های این خط و باثبات سازی تولید در خطوط دسته سیم کوییک اتوماتیک است.

    قاسمیه در خصوص میزان هزینه انجام شده برای راه اندازی این خط، گفت: قراردادی که در مرحله اول برای نصب تجهیزات در نظر گرفته شده است، 17 و نیم میلیارد تومان است که با همکاری شرکت سیکو، کار در حال پیشرفت است و حدود 5 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل نهایی این خط، در نظر گرفته شده است.

    مدیرعامل شرکت سایپاگام افزود: هدف گذاری تولید این قطعه در فرصت باقیمانده سال جاری، بین 27 تا 28 هزار محصول دسته سیم کوییک اتوماتیک است که به صورت تدریجی انجام خواهد شد و از 10 ست دسته سیم تا 150 ست دسته سیم در یک شیفت کاری افزایش خواهد یافت.

    قاسمیه عنوان کرد: این خط به گونه ای است که می تواند به صورت دو شیفت فعالیت کند که با افزایش بهره وری می توانیم در سال آینده طی دو شیفت کاری،400 ست مجموعه دسته سیم خودرو کوییک اتوماتیک را تولید کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو