فونیکسریمکسبهتام

بازدید مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت‌های قطعه‌ساز استان خراسان

عصر خودرو- مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازدید از قطعه‌سازان زیرمجموعه ایران‌خودرو خراسان، ضمن دیدار با مدیران و کارگران، بر تولید با کیفیت قطعات و مجموعه‌های خودرو تاکید کرد.

بازدید مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت‌های قطعه‌ساز استان خراسان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، امیرهوشنگ روشن‌آزاده در بازدید از شرکت اگزوز خراسان، بر به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه افزایش تولید ایران‌خودرو در سال جاری، پروژه‌های افزایش ظرفیت‌های تولید و توسعه محصولات برای تامین نیاز خطوط تولید این شرکت تسریع شود.
    وی با اشاره به حضور نیروهای متخصص و دارای دانش روز در این شرکت، گفت: برای تحقق اهداف، باید از ظرفیت‌های فنی و دانش متخصصان جوان نهایت بهره را برد و در همین راستا درصدد جذب نیروی جوان و متخصص برای تحقق اهداف تعیین شده هستیم.
    روشن‌آزاده افزود: شرکت هایی که در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو، فعالیت‌های مشابهی دارند باید با تشریک مساعی و هم افزایی بیش‌تر، در مسیر تسریع در تحقق اهداف توسعه‌ای این گروه صنعتی گام بردارند.
    وی در ادامه، از شرکت کابل خودرو سبزوار بازدید کرد.
    روشن آزاده در این بازدید نیز ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات را از اولویت های اصلی برنامه های سال جاری ایران‌خودرو دانست و گفت: رضایت مشتریان و مصرف کنندگان از مهم ترین اهداف گروه است و با توجه به شعار سال 1401، به دنبال تولید با کیفیت با همکاری شرکت‌های دانش بنیان هستیم.
    وی افزود: ایران خودرو با تکیه بر تجارب گذشته و توان نیروی انسانی خود با حرکت در مسیر رشد و بالندگی، زمینه های تولید محصولات با کیفیت را فراهم خواهد ساخت.
    شرکت ایمن‌خودروی شرق، سومین شرکت قطعه‌ساز خراسان بود که روشن‌آزاده از آن بازدید کرد.
    روشن آزاده با اشاره به پیشرفت این شرکت در زمینه داخلی سازی قطعات گفت: پروژه های داخلی سازی در جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در این شرکت در حال اجراست و با تکیه بر دانش متخصصان کشور در آینده نزدیک می توانیم شاهد خودکفایی در تولید قطعات ایمنی خودرو باشیم.
    وی افزود: شرکت ایمن خودرو شرق از آمادگی خوبی در جهت تحقق هدف تولید 750 هزار دستگاه خودرو سواری گروه صنعتی برخوردار است و می تواند تامین کننده قطعات ایمنی تمام تولیدات گروه صنعتی باشد.
    گفتنی است، مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، علاوه بر بازدید از خطوط تولید، در نشست‌های صمیمانه، با کارگران، به گفت‌وگو با آنان پرداخت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو