فونیکسریمکسبهتام

روش بهینه شستشوی موتور خودروها با نانو محلول آب پایه

عصر خودرو- از سوی محققان یکی از شرکت‌های فناور محلول آب پایه مبتنی بر فناوری نانو برای شستشوی موتور خودروهای سبک و سنگین به تولید رسید.

روش بهینه شستشوی موتور خودروها با نانو محلول آب پایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، این محلول مبتنی بر نانو، فناوری، آب پایه است و به وسیله نانو ذرات آلودگی موتور خودرو را تمیز می‌کند و نیاز به مصرف آب ندارد و با توجه به خاصیت آنتی استاتیک از تجمع گرد و غبار بر روی موتور خودرو جلوگیری می‌کند.

    وسایل نقلیه مدرن دارای قسمت‌های الکترونیکی زیادی مانند واحد کنترل الکترونیکی، جعبه فیوزها، سوئیچ‌ها و تعداد زیادی از اتصالات دیگر هستند که هیچ‌کدام از این اجزاء با آب رابطه خوبی ندارند. از این رو اسپری کردن آب بر روی این اجزاء ظریف الکتریکی با جت H2O و یا بخار یا موتور روشن نمی‌شود و یا نیاز به تعمیر موتور دارد و این محصول کمک می‌کند تا هم خودرو با کمترین آسیب و نقص فنی شستشو شود و هم در مصرف آب صرفه‌جویی چشمگیری صورت گیرد.

    به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از جمله مزایای این محصول می‌توان به عدم سمیت، حفاظت از محیط زیست، استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی و داخلی، خواص آنتی استاتیک و خواص آنتی‌باکتریال آن اشاره کرد که این محصول را به یک محصول کاربردی و قابل اطمینان برای کاربران تبدیل کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط