فونیکسریمکسبهتام

در برخی از نقاط

تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد

عصر خودرو- هفته گذشته خبری مبنی بر توقف تولید برخی خودروسازان در اوکراین از جمله فولکس واگن منتشر شد و اکنون پورشه به طور موقت تولید برخی خودرو‌ها را در برخی مکان‌ها متوقف می‌کند.

تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، تهاجم روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد و همین موضوع باعث شده در صنعت خودرو نیز اثر بگذارد. این مشکل در کنار مشکلات زنجیره تامین که قبلاً به دلیل کمبود نیمه هادی‌ها به وجود آمده بود، تاثیرات منفی در صنعت خودرو گذاشته است.

    این اختلالات در تولید هم اکنون اتفاق افتاده است و پستی در توییتر از Caleb J Schroeter  ادعا کرده که این توقف هر مدلی از خودروهای این کارخانه خودروسازی را شامل می شود.

    طبق پست توییتر، تعطیلی خودرو‌ها در 2 مارس با Macan و پانامرا و پس از آن تایکان در 3 مارس آغاز شد. اگر اطلاعات دقیق باشد، تولید پورشه کاین در 7 مارس قطع می‌شود. تولید 718 در 14 مارس متوقف می‌شود و در نهایت، با توقف تولید GT3 / Touring در 17 مارس به 911 می‌رسد.

    تولید جنرال 911 در آخرین روز مارس قطع می‌شود. در پست توییتر اشاره‌ای نشده است که تعطیلی‌ها چه مدت طول می‌کشد، علاوه بر این که تمام خطوط تا حدی متوقف خواهند شد.

    سخنگوی پورشه تایید کرد که تولید در کارخانه لایپزیگ در 2 مارس تعطیل می‌شود که پانامرا و ماکان در آنجا ساخته می‌شوند. تعطیلی در ابتدا تا پایان این هفته (11 مارس) است. در حال حاضر، کارخانه تولیدی در زوفن هاوزن تحت تأثیر قرار نگرفته است، اما سخنگوی پورشه گفت: "گام‌های بعدی در یک فرآیند منظم انجام خواهد شد. در روز‌ها و هفته‌های آینده، ما به صورت کوتاه‌مدت کار خواهیم کرد و به طور مداوم وضعیت را مورد ارزیابی مجدد قرار خواهیم داد. "

    تقریباً هر خودروساز بزرگی به فکر کمک به اوکراین است؛ گروه فولکس واگن، پورشه، مرسدس بنز و استلانتیس هفته گذشته 1 میلیون یورو به امداد اوکراین کمک کردند و امروز نیسان به آن‌ها پیوست. فورد 100000 دلار، جنرال موتورز 250000 دلار اهدا کرد و همه این برند‌ها به همراه هوندا، تویوتا و ولوو یا صادرات به روسیه را متوقف کرده‌اند، یا فعالیت‌های خود را در منطقه تعطیل کرده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو