فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی کل کشور:

توقیف موتورسیکلت ها به حداقل برسد

کمین پلیس در جاده ها منسوخ شده

عصر خودرو- فرمانده انتظامی کل کشور، با عنوان این مطلب که توقیف موتورسیکلت‌ها به حداقل برسد، گفت: آنهایی که تخلف می‌کنند، غیرمجاز هستند و حکم قضائی دارد، توقیف شود.

توقیف موتورسیکلت ها به حداقل برسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار حسین اشتری، صبح سه شنبه در همایش سراسری و نشست تخصصی رؤسای پلیس راهور و راه، افزود: تغییر در ساختار ناجا منشأ خیر و برکت و تغییر در انتظامی کل کشور است.

    اشتری گفت: بحث نقاط حادثه خیز، دوربین‌ها، نصب سامانه سپهتن بر روی کامیون‌ها و تریلرها از جمله مواردی است که با وزارت راه و شهرسازی مکاتباتی صورت گرفت و جلساتی با وزیر تشکیل شد تا اقدامات لازم در این حوزه‌ها انجام شود.

    وی افزود: امیدواریم در دولت مردمی ولایی و انقلابی سیزدهم، مشکلات به زمین مانده پرداخته شود.

    اشتری افزود: یکی از خدمات ناجا بحث کنترل ترددها است، ارتقا فرهنگ ترافیکی، برداشتن موانعی که کاهش جان باختگان جاده‌ای را به همراه دارد از دیگر خدمات و اهداف ما است.

    وی ادامه داد: برای ارتقا خدمت باید نقشه راه داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم که البته سهم دستگاه برای این مهم مشخص است.

    فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره با خودرو و موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها، گفت: در این زمینه کار جهادی شده است و چند صد هزار خودرو و موتورسیکلت ترخیص شده اند.

    به گفته وی، هر استانی که بیشترین ترخیص خودرو و موتورسیکلت را داشته باشد حتماً تقدیر می‌شود.

    اشتری خاطرنشان کرد: توقیف موتورسیکلت‌ها به حداقل برسد، آنهایی که تخلف می‌کنند، غیرمجاز هستند و حکم قضائی دارد توقیف شود باقی را ارشاد کنیم.

    فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به طرح انضباط بخشی موتورسیکلت در تهران، گفت: این طرح برای نظم و انضباط بخشی است نه اذیت کردن مردم چراکه خود شهروندان هم از ما بابت این طرح تشکر کرده اند.

    وی ادامه داد: امروزه بیش از 20 خدمت توسط سامانه پلیس من در حال ارائه به مردم است، پلیس هوشمند باید روز به روز ارتقا پیدا کند.

    اشتری خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته تقدیرات بیشتری از پلیس شده است و میزان رضایتمندی مردم از پلیس افزایش پیدا کرده است اما نباید به همین قانع باشیم و باید روز به روز برای اعتماد و آرامش مردم تلاش کنیم.

    وی گفت: مردم زمانی که در جاده‌ها گشت پلیس را می‌بینند آرامش می‌گیرند و این نشان دهنده آن است که پلیس پناه مردم است.

    اشتری افزود: قرارگاه نوروزی پلیس از 25 اسفند 1400 کار خود را شروع می‌کند و تا پایان تعطیلات یعنی 15 فروردین 1401 ادامه دارد.

    فرمانده انتظامی کل کشور در پایان گفت: کمین پلیس در جاده‌ها منسوخ شده است اما از وزیر راه درخواست داریم در حاشیه راه‌ها جان پناه‌هایی برای استقرار پلیس آماده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو