فونیکسریمکسبهتام

نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی خانواده کروز؛

استخدام کارجویان تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد در کروز

عصر خودرو- مهرداد درویشی مدیر منابع انسانی شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم با این مجموعه همکاری دارند، گفت: بخشی از کارکنان این شرکت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و تاکنون تعدادی زیادی از جوانان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استخدام شده اند.

استخدام کارجویان تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد در کروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، درویشی در خصوص شیفت های کاری کروز در سه سایت این مجموعه توضیح داد: سه شیفت کاری 8 ساعته داریم که در انتهای هر شیفت سرویس ایاب و ذهاب تا درب منازل مهیا است، چرا که بحث امنیت پرسنل به ویژه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی با اشاره به اینکه در زمان پیش از کرونا برای افراد باردار و دارای توانایی جسمی پایین تر، کارهایی سبک تعریف شده اظهار کرد: کروز بارها به عنوان کارآفرین و کارفرمای نمونه معرفی شده و لوح ها و تقدیرنامه هایی دریافت کرده است. کلیه حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت شده و به دلیل مشکلات اقتصادی فرد در صورت نیاز می تواند حقوق خود را هفتگی دریافت کند.

    مدیر منابع انسانی کروز از استخدام 1600 نفر در سال جاری خبر داد و گفت: روند جذب ادامه دارد و جوانان جویای کار می توانند با مراجعه به وبسایت کروز به نشانی crouse.ir رزومه خود را تکمیل کنند تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، استخدام شوند.

    درویشی با اشاره به وجود تسهیلات ویژه زوجین شاغل در شرکت تصریح کرد: در صورت ازدواج خانم و آقا شاغل در کروز، همکاری با آن ها قطع نشده و تنها بنا بر نیاز یکی از آن ها در شرکت های اقماری یا در کارخانه دیگر کروز جا به جا می شوند.

    این روزها یکی از دغدغه های اصلی کشور افزایش جمعیت و فرزندآوری است. مقام معظم رهبری نیز در سال های اخیر بارها بر لزوم افزایش جمعیت ایران اشاره داشته اند و درباره پیر شدن جمعیت هشدار داده اند. ایشان فرموده اند: باید مساله جمعیت را جدی بگیرید! جمعیت جوان کشور دارد کاهش پیدا می کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست. این نسل جوانی که امروز ما داریم، اگر در 10 سال آینده، 20 سال آینده و در دوره ها و مرحله های آینده این کشور بتوانیم آن را حفظ کنیم، همه مشکلات کشور را این ها حل می کنند.

    در این راستا گروه قطعه سازی کروز حمایت ویژه ای از طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده در جهت افزایش جمعیت و تشویق به این امر انجام داده است. به گفته مدیر منابع انسانی کروز طرح فرزندآوری و استحکام خانواده از جمله مواردی است که شرکت برای آن اهمیت ویژه ای قائل است و اقدامات موثری برای اطمینان بخشیدن به بانوان برای حفظ کار در حین بارداری صورت گرفته است.

    مدیر منابع انسانی کروز با اشاره به استقبال این مجموعه از ازدواج مجردان شاغل اظهار کرد: ازدواج مزایای خوب بی‌شماری برای انسان به ارمغان می‌آورد و کروز ضمن استقبال، هدایای ویژه، مرخصی و وام ازدواج ارائه می کند. همچنین به محض اینکه بانوان شاغل باردار می شوند وام های ضروری و طرح بیمه تکمیلی تا سقف دو برابر به آن ها پرداخت می شود.

    درویشی با اشاره به اینکه جهت فراهم آوردن شرایط مناسب و ایده ال برای بانوان قبل و بعد از زایمان اهمیت ویژه ای قائل هستیم، گفت: خانم های باردار شیفت شب تا پایان دو سالگی کودک به شیفت صبح منتقل می شوند. در فضاهایی که دارای آلایندگی است اجازه نمی دهیم فعالیتی داشته باشند. از آن جا که جایگاه شغلی آن ها حفظ می شود، هیچ دغدغه ای در خصوص از دست دادن شغل خود بعد از مرخصی زایمان ندارند.

    وی ادامه داد: در صورتی شرایط همکاری از طرف فرد پس از فرزندآوری مهیا نباشد، می تواند همسر، فرزند و حتی برادر یا خواهر خود را جایگزین کند.

    مدیر منابع انسانی کروز در پایان گفت: برای حفظ و نگهداری فرزندان تازه متولد شده برای بانوان شاغل از جمله مهمترین دغدغه های بارداری در عرصه جدید به حساب می آید که کروز علاوه بر پرداخت ماهانه کمک هزینه نگهداری فرزندان به پرسنل پروژه هایی از جمله ساخت بزرگترین و مجهزترین مهدکودک برای مادران شاغل در دستور کار است که به زودی افتتاح می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو