فونیکسریمکسبهتام

مقایسه خودرو؛

تویوتا کمری در مقابل هوندا آکورد: کدام سدان مناسب است؟

عصر خودرو- در این گزارش مشخصات تویوتا کمری سال ۲۰۲۰ در مقابل هوندا آکورد سال ۲۰۲۰ بررسی شده است.

تویوتا کمری در مقابل هوندا آکورد: کدام سدان مناسب است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  در این گزارش تویوتا کمری در برابر هوندا آکورد قرار گرفته است؛ این 2 خودرو در بسیاری از مشخصات شبیه هم هستند و دارای امکاناتی مشابه هستند، اما در برخی امکانات تفاوت دارند که در این گزارش آن‌ها را بررسی کرده ایم.

کمری: در کمری دو پیشرانه در دسترس است. تمام تریم‌ها به جز XLE V6، XSE V6 و TRD با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر عرضه می‌شوند که در دو حالت تنظیم موجود است. تریم‌های L، LE، XLE و SE نسخه 203 اسب بخاری، 184 پوند فوت و مدل XSE مدل 206 اسب بخاری و 186 پوند فوت را تولید می‌کنند.

موتور 3.5 لیتری V6 تنها در یک نسخه موجود است که 301 اسب بخار قدرت و 267 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. هر دو موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند و سیستم چهار چرخ متحرک نیز موجود است.

آکورد: آکورد با دو گزینه موتور نیز موجود است، اما به اندازه رقیب اصلی خود قدرتمند نیستند. موتور 1.5 لیتری ، 192 اسب بخار قدرت و 192 پوند فوت قدرت تولید می‌کند و به صورت استاندارد در تمام تریم‌ها به جز تورینگ ارائه می‌شود

موتور 2.0 لیتری توربو به عنوان یک آپشن در تریم‌های اسپرت و EX-L موجود است، اما به صورت استاندارد در تریم‌های برتر تورینگ عرضه می‌شود که خروجی  252 اسب بخار قدرت و 273 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

کمری: این سدان در 6 تریم با مجموعه‌ای از گزینه‌ها و بسته‌های اضافه ارائه می شود. تویوتا سیستم کمک راننده Safety Sense را در این خودرو به صورت استاندارد ارائه می‌کند که شامل هشدار پیش از برخورد، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، کروز کنترل با رادار و حفظ خطوط با کمک فرمان است.

قیمت  تریم پایه L  از 25 هزار و 380 دلار شروع می‌شود که مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با Apple CarPlay، Alexa و Android Auto به صورت استاندارد است، همچنین یک صفحه نمایش MID 4.2 اینچی و یک صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم دستی 6 جهته موجود است.

آکورد: هوندا، آکورد را در پنج تریم اصلی و سه بسته بیرونی ارائه می‌کند که 3 هزار و 48 دلار هزینه دارد. تریم LX از 24 هزار و 975 دلار شروع می‌شود و دارای کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای به صورت استاندارد همراه با استارت دکمه‌ای و یک صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی است.

برخلاف کمری، هیچ Apple CarPlay یا Android Auto در نسل پایه آکورد وجود ندارد.تریم اسپرت تریم کمی پیچیده‌تر است. قیمت آن از 27 هزار و 785 دلار شروع می‌شود و به صورت استاندارد با پیشرانه 1.5 لیتری/CVT عرضه می‌شود که می توان بدون هزینه اضافی گیربکس شش سرعته دستی را در اختیار داشت.

همچنین علاقمندان می‌توانند موتور 2.0 لیتری با گیربکس 10 سرعته خودکار را با 4 هزار و 530 دلار اضافی خریداری کنند. موتور 2.0 لیتری همچنین دارای مونروف، تشخیص نقطه کور با ترافیک متقابل، گرمکن صندلی‌های جلو، رادیو Sirius XM، آینه‌های جانبی گرم شونده و چرخ‌های 19 اینچی است.کیت استاندارد نیز شامل یک صفحه نمایش 8.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto و یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی 12 جهته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو