فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

بررسی جزئیات مرسدس AMG C۴۳ سال ۲۰۲۲ با ۳۸۵ اسب بخار قدرت

عصر خودرو- مدل‌ C۴۳ به‌صورت استاندارد با یک موتور V-۶ توئین توربو با قدرت ۳۸۵ اسب‌بخار عرضه می‌شوند که قدرت کافی را ارائه می‌کند و صدایی فوق‌العاده دارد.

بررسی جزئیات مرسدس AMG C۴۳ سال ۲۰۲۲ با ۳۸۵ اسب بخار قدرت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴:۰۰
  • بررسی جزئیات مرسدس AMG C43 سال 2022 با 385 اسب بخار قدرت
  • بررسی جزئیات مرسدس AMG C43 سال 2022 با 385 اسب بخار قدرت
  • بررسی جزئیات مرسدس AMG C43 سال 2022 با 385 اسب بخار قدرت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس AMG C43 2022 به عنوان یک کوپه و کانورتیبل ارائه می‌شود و در آن نگاه ویژه ای به خودروهای اسپرت با تجهیزات لوکس شده است. این مدل‌های دو در C43 به‌صورت استاندارد با یک موتور V-6 توئین توربو با قدرت 385 اسب‌بخار عرضه می‌شوند که قدرت کافی را ارائه می‌کند و صدایی فوق‌العاده دارد.

سیستم چهار چرخ متحرک در آن استاندارد است و هندلینگ خوبی دارد. متأسفانه، همین موضوع را می‌توان در مورد کیفیت سواری آن نیز گفت، که می‌تواند در مسیر‌های ناهموار جاده پر صدا باشد. کابین برای سواران همراه با صندلی جلو شیک، مجهز و راحت ارائه می شود.

ضعف آن در فضای عقب است و کسانی در صندلی های عقب نشسته اند از فضای کم برای سر و پا انتقاد دارند، همینطور با فضای صندوق عقب، که صرفاً برای کلاس متوسط ​​است. این محصول فعلی احتمالاً آخرین محصول این نسل خواهد بود، زیرا کلاس C برای سال 2022 مجدداً طراحی شده است، به این معنی که یک نسخه تنظیم شده توسط AMG باید در راه باشد تا C43 را با امکاناتی مدرن‌تر که ممکن است سرگرمی بیشتری داشته باشد.

C43 فقط در فرم‌های کوپه و کانورتیبل ارائه می‌شود و سدان کلاس C برای سال 2022 دوباره طراحی شده است و نوع تیونینگ شده AMG هنوز رونمایی نشده است. چراغ‌های جلوی خودکار در حال حاضر استاندارد هستند و دو رنگ جدید  آبی ستاره‌ای و نقره‌ای سیروس در دسترس هستند.

موتور 3.0 لیتری V-6 C43 که از C450 سال 2016 گرفته شده است، یک موتور فوق العاده است. موتور 385 اسب بخاری قدرتمند و با گشتاور بالا، با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود که چرخ دنده‌ها را با سرعت و دقت تعویض می‌کند.

علیرغم افزایش قدرت از 362 به 385 اسب بخار، C43 سال  2019 همان زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.1 ثانیه را در مسیر آزمایشی با مدل 2017 که آزمایش شده، ارائه می دهد. C43 از نظر دینامیکی فوق العاده است، فرمان آن نیز سریع و دقیق است. سیستم تعلیق را می‌توان بین تنظیمات Comfort، Sport و Sport+ تنظیم کرد.

فضای داخلی C43 با جزئیات دقیق و از مواد غنی ساخته شده است که به همان اندازه کیفیت گران است. اگرچه به اندازه سدان کلاس C جدید مدرن نیست، اما کابین C43 دارای طراحی داشبورد معاصر با پشته مرکزی روان است که یک فضای ذخیره‌سازی عمیق با یک جفت جا لیوانی را پنهان می‌کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط