فونیکسریمکسبهتام

محصولات جدید ایرانول رونمایی شد

عصر خودرو- محصولات جدید شرکت نفت ایرانول با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل پالایشگاه روغن‌سازی تهران رونمایی شد.

محصولات جدید ایرانول رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد زارع پور اشکذری، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پالایشگاه روغن سازی ایرانول، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به منظور تکمیل سبد کالا و افزایش سهم بازار این شرکت، امروز 7  محصول جدید، همسطح با بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی رونمایی و تجاری سازی شد.

    وی افزود: از جمله این محصولات، ضد یج و ضد جوش جدید با فرمول دوست دار محیط زیست، ایـرانـول  COOLMAX و هایپر سیال خنک کننده جهت استفاده در انواع خودروهای سـبک،   سـواری،  ون، کامیونت و مینی بوس و تریلر، کامیون و اتوبوس است.

    مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: همچنین محصول ایرانول موتورو MOTOROW  10w-40 روغن موتور سیکلت بنزینی چهار زمانه نیز جـهـت استفاده در موتور سیکلت چهار زمانه بنزینی و غیر اتوماتیک کاربرد دارد و دارای مشخصات استاندارد JASO MA انجمن استاندارد اتومبیل ژاپـن است.

    وی ادامه داد: محصول ایـرانـول ATF SP-IV و ATFCVT روغن دنده اتوماتیک خودرو از دیگر محصولات موتوری است که برای خـودروهـای سـواری ژاپـنـی و کـره ای بـا گیربکس های 4 ، 5 و 6 سرعته مورد استفاد قرار می گیرد .

    زارع پور اشکذری اذعان داشت: ایــرانــول رونیا پلاس API  SN PLUS  5W-30 روغـــــن مـوتـور بنــزیـنــــی است که مطابق با بالاترین سطوح کارایی APIتولید شده و به منظور مصرف در خودروهای بنزینی با تکنولوژی موتور TGDI طراحـی و با کاهش پدیده LSPI از موتورهای بنزینـی توربو شارژ، محافظت میکند.

    وی افزود: محصول ایرانول TOP ENGINE E5 با استفاده از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب که جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین تر برای تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایران تولید شده است.

    مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: شرکت نفت ایرانول همواره بر تولید محصولات با کیفیت تاکید داشته و امروزه با تکمیل محصولات خود متناسب با استانداردهای جهانی و تنوع در محصولات، مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.

    همچنین در حاشیه این مراسم از پروژه موم گیری که از مهم تریم واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است بازدید شد که محصول جانبی این واحد ماده ای بنام اسلاک وکس بوده که یکی از شاخص های اختصاصی آن OIL CONTENT یا میزان روغن موجود در وکس است و با پایین آمدن آن علاوه بر افزایش کیفیت وکس، منجر از افزایش سودهی خواهد شد.

    حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در یکی از واحدهای تولیدی شرکت نفت ایرانول حضور داشتیم و از نزدیک در جریان تولیدات باکیفیت این شرکت قرار گرفتیم.

    وی افزود: امروز از چند محصول جدید این شرکت رونمایی شد که بخشی از این محصولات از امروز وارد بازار خواهد شد؛ مشخصه این محصولات، ایجاد ارزش افزوده بیشتر در تولیدات ایرانول است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی تمامی شرکت ها برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر در تولید محصولات گفت: به تمامی شرکت های صنعتی تابعه وزارت کار تأکید شده که باید به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر حرکت کنند؛ در این خصوص توسط شستا، صندوق بازنشستگی کشوری و دیگر نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته و باید سرمایه گذاری های بیشتری هم صورت بگیرد.

    این عضو کابینه دولت ادامه داد: سرمایه گذاری در زمینه ایجاد ارزش افزوده بیشتر در تولید محصولات، هم به سوددهی بیشتر بخش تولید منتهی می شود و هم ایجاد اشتغال بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو