فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل آمیکو اعلام کرد:

فروش آسنا اتوماتیک به تعداد محدود و با تحویل فوری

عصر خودرو-صبح روز پنجشنبه چهارم آذر ماه نشست خبری معرفی آسنا توربو اتوماتیک در محل این شرکت در جاده مخصوص برگزار شد.

فروش آسنا اتوماتیک به تعداد محدود و با تحویل فوری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این نشست که شهرام فداکار مدیر عامل شرکت آمیکو، حمید ترکیمدیر فروش و غلامحسین بی ریا مدیر تحقیقات بازار و ارتباط این شرکت حضور داشتند، قیمت نهایی آمیکو آسنا اتوماتیک به طور دقیق یک میلیارد و 368 میلیون تومان اعلام شد.

یک میلیارد و سیصد و شصت و هشت میلیون
شهرام فداکار با تاکید بر این موضوع که تحقیقات بازار در این کلاس و سگمنت نشان می دهد که بازه قیمتی این خودرو بر اساس مشخصات فنی، آپشن ها، و توانایی های آن باید در بازه یک میلیارد و دویست میلیون تا یک میلیارد و پانصد میلیون باشد، قیمت نهایی این خودرو را یک میلیارد و سی صد و شصت و هشت میلیون تومان اعلام کرد. وی همچنین اضافه کرد که این خودرو به تعداد محدود و به صورت تحویل فوری به مشتریان ارائه خواهد شد. مدیر عامل شرکت آمیکو اضافه کرد: هدف از ارائه این محصول  به صورت خاص و لیمیتد ادیشن به هیچ عنوان سودآوری نیست و صرفا هدف تقویت کردن برند و نام آمیکو است.
فداکار همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر سطح تغیرات این خودرو نسبت به نمونه دنده ای توضیح داد: تغییرات بسیار مهمی در این خودرو اعمال شده است که از جمله مهم ترین آن در بخش فنی می توان به تغییر کامل موتور و گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیسم فرمان  و در بخش آپشن و رفاهی تغییر تریم داخلی، تغییر فرم داشبود و مانیتور و تغییر کلی در فضای کابین خودرو اشاره کرد.

2 سال یا 40 هزار کیلومتر
در نشست خبری قبلی این شرکت که حدود دو هفته گذشته برگزار شد، خبر از یک گارنتی متفاوت و خاص داده شد. با توجه به اینکه بازه گارنتی و ارائه خدمات پس از فروش در خودروهای پیکاپ با خودروهای سواری متفاوت است، شرکت آمیکو برای آسنای اتوماتیک 2 سال یا 40 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است. فداکار در این نشست با تاکید بر صحبت خود در نشست خبری قبلی گفت: در مورد گارانتی آمیکو آسنا اتوماتیک به خصوص در بخش فنی (موتور و گیربکس) سعی می شود تا در هر مورد خرابی احتمالی به جای تعمیر، تعویض کنیم تا خیال مشتری از بابت سلامت محصول آسوده باشد.
مدیر عامل شرکت آمیکو در پاسخ به سوالی در مورد دغدغه مشتریان در زمینه دریافت خدمات پس از فروش تصریح کرد: شبکه نمایندگی های ارائه خدمات آمیکو در سراسر کشور آماده ارائه سرویس های لازم به این خودرو هستند و همچنین برای آسودگی هر چه بیشتر مشتریان، طی مدت اخیر 7 نمایندگی را به شبکه خدمات در کشور اافه کرده ایم ضمن اینکه امداد خودرو آمیکو نیز کاملا آماده ارائه خدمات به دارندگان این خودرو خواهد بود. وی همچنین افزود: طی سال گذشته شبکه امداد سیار آمیکو به منظور ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات به مشتریان در این شرکت راه اندازی شد و وسعت بخشیدن به این شبکه همچنان جز برنامه های اصلی این گروه به حساب می آید.


218 اسب، 320 نیوتن متر
آمیکو آسنا توربو اتوماتیک از یک موتور 2.4 لیتری توربو ساخت میتسوبیشی بهره می برد که به کمک سیستم پرخوران توربو  توان تولید 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو ساخت شرکت پانچ است که پیش از این بر روی خودروهای مطرحی در جهان نصب شده است. این گیربکس شش سرعته  که حالت اتوماتیک، تیپ ترونیک و حالت رانندگی در برف را بر روی خود دارد قدرت و گشتاور تولید شده موتور را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می کند. آسنا دستی اولین خودرو مجهز به قفل دیفرانسیل اتوماتیک در بازار بود و این سیستم قفل در مدل اتوماتیک هم به قوت خود باقی است.
آسنا اتوماتیک علا.ه بر تغییرات اساسی در حوزه فنی، در قسمت ایمنی و آپشن نیز تغییرات مهمی داشته است. مواردی از قبیل تغییر کامل تریم داخلی و فرم داشبورد، سنسور نور، چراغ های روشنایی در روز، استفاده از نمایشگر لمسی متفاوت و مجهز به سیستم ناوبری، کروزکنترل، سیستم تهویه الکترونیکی با تنظیم دستی ، آینه های تاشو برقی، دوربین . سنسور پارک جلو و عقب و قفل دیفرانسیل اتوماتیک از جمله مهم ترین آپشن های این پیکاپ قدرتمند به حساب می آید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط