فونیکسریمکسبهتام

کسب رتبه برترین نمایندگی رنو توسط نمایندگی شاه پری

عصر خودرو- نمایندگی شاه پری به عنوان عاملیت ۴۱۳ خدمات پس از فروش رنو بالاترین جایگاه را در بین نمایندگی های رنو سراسر کشور کسب نمود.

کسب رتبه برترین نمایندگی رنو توسط نمایندگی شاه پری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گزارش ارزیابی و ارزشیابی نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش سال 1399 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی صنعت خودرو و خدمات پس از فروش و گارانتی را در کشور برعهده دارد که در ارزیابی صورت گرفته نمایندگی شاه پری در4 سال متوالی همواره رتبه یک را اخذ نموده و در این دوره نیز حائز رتبه یک در بین 28 نمایندگی سراسر کشور شد.

     

    این شرکت نتایج این ارزشیابی را ضمن مقایسه با اهداف کیفی تعیین شده برای هر نمایندگی، براساس جدول سطوح کیفیت و حدود مجاز مصوب مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

    هدف اصلی از این ارزیابی، ارتقا کیفیت نمایندگی‌ها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین نمایندگی‌ها است.

    شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خدمات پس از فروش نمایندگی‌های را در چهار متغیر نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات، فرآیندها و رضایت مشتری مورد بررسی قرار داده و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین 1 تا 5 ستاره کیفی را به آنها اختصاص می‌دهد که نمایندگی شاه پری با کسب 91 امتیاز از 100 امتیاز به عنوان بهترین و برترین عاملیت خدمات پس از فروش رنو در ایران انتخاب و حائز چهار ستاره کیفی در این زمینه شده است.

    مجموعه شاه پری به پشتوانه بیش از 40 سال  سابقه خانوادگی درخشان و خوش نام  و پیشرو در صنعت تولید قطعات خودرو و خدمات خودرویی و اجرای  سیستم مدیریت یکپارچه وکسب گواهینامه های ISO9001:2015 , ISO10002:2018 , ISO10004:2018 , ISO45001:2018  موفق به اخذ رتبه اول گردیده است.

     

    در حال حاضر مجموعه شاه پری با  ایجاد فضای مناسب جهت فروش انواع خودرو و تخصیص فضای تعمیرگاهی با بیش از 14 پست کاری به عنوان متخصص تعمیرات انواع خودروهای رنو با کادری مجرب، تحصیل‌کرده و آموزش دیده با هدف رضایتمندی مشتریان و حفظ نام و اعتبار خود مشغول فعالیت می‌باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو