فونیکسریمکسبهتام

خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟

عصر خودرو- آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سواری تولیدی مهر ماه سال جاری نشان می‌دهد، هر چند که پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، خودرو دیگنتی با پنج ستاره کیفی وارد ارزیابی‌ها شده است.

خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در مهرماه خودروسازان داخلی، با کیفیت‌ترین خودروها دناپلاس توربو اتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن هفت خودرو چهار ستاره (با ورود تارا به ارزشیابی‌های کیفی) و 19 خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند؛ کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری، سه ستاره کیفی است.  

    طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی 1 تنها به خودرو تیگو 7 مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.  

    در خودروهای در سطح قیمتی 2، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S7 اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون آریزو 6، آریزو 5 توربو و MVM X22 (مدیران‌خودرو)، جک S3 و جک S3 (بهمن موتور) و SWM G01 (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند. 

    در سطح قیمتی 2 در ارزیابی کیفی تولیدهای سواری مهرماه از MVM X33 S که تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفی خبری نیست.

    در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولید هفتمین ماه امسال همچنان خبری از خودروهای در گروه قیمتی 3 نیست. در ارزیابی تیرماه امسال به برلیانس H330  اتوماتیک با سه ستاره کیفی اشاره شده بود. 

    در سطح قیمتی 4 سواری‌های تولیدی خودروسازان داخلی، در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو 207 اتوماتیک پانوراما و پژو 207 دنده‌ای، تارا و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند. 

    همچنین در سطح قیمتی 4، خودروهای پژو 206، دنا، رانا پلاس، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه) و سمند تبریز سه ستاره‌ای شده‌اند.

    در نهایت نیز در سطح قیمتی 5، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن‌ها، کوییک R، کوییک، ساینا و ساینا S همگی تولید پارس خودرو، تیبا 2 (سایپا) و تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو