فونیکسریمکسبهتام

در نشست خبری شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) مطرح شد:

آسنا اتوماتیک به زودی می آید

عصر خودرو- آمیکو آسنا به عنوان یک پیکاپ قدرتمند از اواسط دهه ۹۰ شمسی پا به بازار گذاشته است و هم اکنون به عنوان یکی از مطرح ترین بازیکنان بازار پیکاپ ها شناخته می شود. شرکت آمیکو قصد دارد به زودی نسخه توربو این خودرو را با موتور چهار سیلندر میتسوبیشی مجهز به توربوشارژر و با گیربکس اتوماتیک پانچ به بازار عرضه کند.

آسنا اتوماتیک به زودی می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرو 210 اسب بخاری که گشتاور تولیدی آن 320 نیوتن متر است و از اوایل آذر ماه به طور رسمی رونمایی خواهد شد و با تیراژ اولیه 500 دستگاه در سال جاری و سال آینده قدم به بازار خواهد گذاشت.

    شهرام فداکار مدیرعامل شرکت آمیکو در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد که ذائقه مشتریان در خصوص استفاده از خودروهای پیکاپ تغییر کرده است، چند سال پیش استفاده از خودرو پیکاپ تنها مختص بخش خاصی از مشتریان بود اما اکنون نگاه ها به این کلاس خودرویی تغییر پیدا کرده است.

    وی افزود با افزایش علاقه مندی مشتریان به استفاده از خودروهای SUV، مشتریان تمایل دارند خودرویی داشته باشند که در کنار توانایی های آفرودی، قابلیت های آپشنی و تکنولوژیکی خودروهای شاسی بلند را نیز داشته باشد. به همین منظور خودرو آسنا توربو به عنوان یک خودرو قدرتمند با موتور 210 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک پانچ علاوه بر موتور قدرتمند، تغییرات محسوسی در زمینه امکانات و آپشن ها نیز داشته که این نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ خواهد داد.

    مدیر عامل شرکت آمیکو در خصوص رونمایی و عرضه این خودرو افزود: در رونمایی این خودرو که قرار است به عنوان یک نسخه محدود به بازار عرضه شود، سورپرایزهای زیادی وجود دارد که در هفته های آینده مشروح  آن اعلام خواهد شد.

    وی همچنین در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش این خودرو عنوان کرد: تمامی قطعات موتوری و لوازم فنی مورد نیاز برای این خودرو در بسته های متعدد خریداری شده و در دسترس است.علاوه بر این، در بازه زمانی گارانتی که احتمالا زمان آن بیشتر از بازه زمانی اجباری گارانتی این کلاس خودرو است، رویکرد شرکت در خصوص ارائه خدمات به گیربکس این خودرو بیشتر تعویض آن است. در بازه زمانی گارانتی این تعهد داده می شود که در صورت وجود هرگونه مشکل در سیستم، گیربکس خودرو با سادگی توسط شرکت تعویض می شود اما بعد از بازه زمانی گارانتی، انتخاب تعمیر یا تعویض گیربکس بر عهده مشتری خواهد بود. لازم به ذکر است که گیربکس فرانسوی مورد استفاده در این خودرو پیش تر بر روی خودروهایی از برند ب‌ام‌و و بخشی از محصولات جنرال موتورز مورد استفاده قرار گرفته است و به همین واسطه می توان گفت که این گیربکس قبلا آزمایش خود را پس داده است.

    وی همچنین اضافه کرد: خودرو‌ نهایی که در هفته دوم آذرماه به صورت رسمی رونمایی می شود با خودرو حاضر در نمایشگاه و کارکلینیک تفاوت دارد.

    فداکار در خصوص قیمت نهایی این خودرو اذعان کرد: قیمت خودرو هنوز نهایی نشده است ولی ظرف هفته آینده فرآیند سنجش بازار و قیمت گذاری تکمیل شده و قسمت نهایی در برنامه رونمایی اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو