فونیکسریمکسبهتام

سفر به ۱۵۰ شهر قرمز و نارنجی جریمه دارد!

محدودیت تردد شبانه برقرار است

عصر خودرو- جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت‌های ترددشبانه و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است.

محدودیت تردد شبانه برقرار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی تردد در جاده های کشور با توجه به رنگبندی جدید کرونایی اظهار داشت: بر اساس نقشه کرونا در اپلیکیشن ماسک، در رنگ بندی جدید علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند؛ همچنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافتند.

    سردار حسینی گفت: بر اساس این گزارش 22 شهرستان در وضعیت قرمز، 128 شهرستان در وضعیت نارنجی، 215 شهرستان در وضعیت زرد و 83 شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

    جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان تردد «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و 500 هزار تومانی تردد به شهر نارنجی توسط دوربین‌های هوشمند جاده‌ای و ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا اعمال می‌شود.

    سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص شایعاتی مبنی بر تغییر محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: محدودیت تردد شبانه به قوت خود باقی است؛ براین اساس تردد از ساعت 22 تا 3 صبح ممنوع بوده و متخلفان جریمه 200 هزار تومانی خواهند شد.

    وی وضعیت جاده های کشور را عادی و روان توصیف کرد و با توجه به بارندگی در برخی از جاده ها از هموطنان درخواست کرد: در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها از سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز تردد کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو