فونیکسریمکسبهتام

استاندار فارس:

زیرساخت‌ ارتقای کمی و کیفی خودرو تولیدی در فارس فراهم است

عصر خودرو- استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمی تولید خودرو در استان گفت: زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم فراهم است.

زیرساخت‌ ارتقای کمی و کیفی خودرو تولیدی در فارس فراهم است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در جریان بازدید از کارخانه ایران خودرو فارس در شیراز افزود: دانش فنی و اجرایی خوبی برای رسیدن به این نقطه در استان و مراکز آموزش عالی آن وجود دارد که باید از این ظرفیت برای رسیدن به نقطه مطلوب تولید خودرو بهره برد.

    اووی ادامه داد: باید زیرساخت های ایجاد شده در سایت ایران خودرو فارس با برنامه‌ریزی و حمایت فنی و مالی ارتقا یابد و انتظار داریم این روند به تولید خودروهای متنوع در استان  منجر شود.
    وی، بر لزوم توجه به کنترل هزینه‌ها و ارتقای کیفیت تولید خودرو تاکید کرد و گفت: باید با حمایت‌های مالی و فنی، خط تولید خودروهای پیشرفته تر در سایت ایران خودرو فارس راه‌اندازی شود و ما نیز آمادگی داریم تا حمایت‌های اجرایی و هماهنگی لازم را داشته باشیم.
    استاندار فارس، رقابت پذیری و افزایش توان تولید را از دیگر اهداف بلند مدت تولید خودرو برشمرد و افزود: فارس می‌تواند جزو یکی از اصلی ترین قطب‌های تولید خودرو در کشور باشد و هم‌اینک نیز چشم انداز مناسبی در این زمینه وجود دارد.
    رحیمی تولید قطعات خودرو در فارس را از جمله راهکارهای موثر برای گسترش صنعت خودروسازی در این استان برشمرد و ادامه داد: صنایع بالا دستی و پایین دستی برای اجرای این برنامه در استان وجود دارد و امیدواریم تا این صنعت در فارس توسعه چشمگیری یابد.

    تولید سالانه 2 هزار دستگاه پژو پارس در ایران خودرو فارس
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس هم گفت: خط تولید ایران خودرو این استان ظرفیت تولید سالانه 20 هزار دستگاه پژو پارس را دارد.
    حمیدرضا ایزدی افزود: این کارخانه هم‌اینک با 200 نیروی کار روزانه  100 دستگاه‌ خودرو پژو پارس تولید می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط