فونیکسریمکسبهتام

مقایسه پژو ۵۰۸ با رنو فلوئنس E۲؟ + مشخصات فنی

عصر خودرو-مشخصات فنی پژو ۵۰۸ و رنو فلوئنس E۲ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مقایسه پژو ۵۰۸ با رنو فلوئنس E۲؟ + مشخصات فنی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶:۰۰
  • مقایسه پژو 508 با رنو فلوئنس E2؟ + مشخصات فنی
  • مقایسه پژو 508 با رنو فلوئنس E2؟ + مشخصات فنی
  • مقایسه پژو 508 با رنو فلوئنس E2؟ + مشخصات فنی
  • مقایسه پژو 508 با رنو فلوئنس E2؟ + مشخصات فنی
  • مقایسه پژو 508 با رنو فلوئنس E2؟ + مشخصات فنی
  • مقایسه پژو 508 با رنو فلوئنس E2؟ + مشخصات فنی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس C3 کراس با H30 کراس است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی پژو 508:
پژو 508، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال 2015 طراحی شد و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 1598 سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن 163 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو 240 نیوتن متر در 1000 و 400 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 8.9 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 72 لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به ترمز دستی برقی ، شیفتر تعویض دنده پشت فرمان ، فرمان الکتروهیدرولیک ، تعویه مطبوع چهارگانه در جلو و عقب ، چراغ‌های جلو Full LED ، چراغ مخصوص روز ، سیستم روشنایی هوشمند در پیچ‌ها ، سنسور نور ، نور بالای هوشمند ، آینه‌های جانبی تاشو برقی ، آینه میانی الکتروکرومیک ، سانروف ، روکش چرمی صندلی و غربیلک فرمان ، سیستم ورود بدون کلید ، رینگ 18 اینچی آلومینیومی اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به رینگ یدکی 16 اینیچی فولادی ، تنظیم برقی صندلی‌ها ، حافظه صندلی ، ماساژور صندلی ، گرمکن صندلی‌های جلو ، سیستم HUD نمایشگر اطلاعات روی شیشه ، سنسور باران ، کروز کنترل ، سیستم هشدار نقطه کور ، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS ، سنسور پارک در جلو و عقب ، دوربین عقب است.

معرفی رنو فلوئنس E2:
رنو فلوئنس E2، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال 2010 طراحی شد و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 2000 سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن 143 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو 195 نیوتن متر در 3000 و 750 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده خودکار CVT استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 195 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 10.4 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 56 لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به فعال شدن خودکار فلاشر‌ها هنگام ترمز ناگهانی ، سیستم شیشه بالابر عقب برقی ، پشت سری ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی گردن ، پشت سری عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع ، قفل مرکزی خودکار در‌ها هنگام حرکت ، برف پاک‌کن اتوماتیک ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه ، فرمان برقی ، گرمکن صندلی‌های جلو ، صندلی عقب با سیستم ایزوفیکس ، آینه‌های جانبی برقی ، سیستم استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به سیستم مدیریت پیمایش ، سیستم کروز کنترل ، سیستم محدود کننده سرعت ، سیستم نمایش میزان باد لاستیک ، چراغ چشمک زن (راهنما) بر روی آینه‌های جانبی ، استاندارد آلایندگی Euro4 است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم