فونیکسریمکسبهتام

محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از مردم این استان خواست با توجه به شیوع موج پنجم کرونا گفت : محدودیت تردد شبانه در این استان با جدیت اجرا می شود و شهروندان از تردد غیر ضروری در معابر شهری خودداری کنند.

محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: طبق کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت 22 الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، به صورت ویژه اجرایی  و رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

    وی افزود:  بیش از 390 هزار وسیله نقلیه  از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح محدودیت های شبانه  در این استان توسط دوربین های هوشمند اعمال قانون شدند.

    شرق خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در معابر شهری این استان نیز در سال جاری 20 هزار و 431 وسیله نقلیه متخلف جریمه شدند.

    وی یادآورشد : اکنون بیش از 80 درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

    شرق  خاطرنشان کرد:  تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین های هوشمند کنترل می شود و در صورت  تردد و  ورود خودرو های با پلاک غیربومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات اعمال قانون می شود.

    رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط