فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشور:

خودروی تارا نتیجه اعتماد ایران خودرو به صنعت قطعه سازی کشور است

بازار خودرو در انتظار تارا

عصر خودرو- دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشور، با اشاره به عمق بالای ساخت داخل محصول تارا گفت: استفاده از ظرفیت قطعه سازان داخلی با رعایت استانداردهای بین المللی باعث تولید خودروی با کیفیت در کلاس جهانی شد که امکان حضور این خودرو در بازارهای جهانی را فراهم خواهد کرد.

خودروی تارا نتیجه اعتماد ایران خودرو به صنعت قطعه سازی کشور است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آرش محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی اظهار کرد: الهام گرفتن از طرح یوز ایرانی در طراحی مدرن و به روز این خودرو در کنار طراحی ظاهری با شکوه، از نقاط قوت این خودرو است که سبب افزایش استقبال از این خودرو در بازار خواهد شد.

    وی با بیان این‌که تداوم در کیفیت، رمز موفقیت خواهد بود، افزود: عرضه مدوام و استفاده از قطعات باکیفیت شرکت های معتبر قطعه سازی و همچنین تجهیز و توسعه خدمات پس از فروش رمز ماندگاری و افزایش فروش این خودرو در بازار خواهد بود.

    دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشوربه ارتقا و تنوع مدل این محصول اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که ظرفیت های قطعه سازان کشور فراهم است، ایران خودرو در گام های بعدی با عرضه مدل های اتوماتیک و کراس اور به نیاز مشتریان پاسخ لازم را بدهد.

    محبی نژاد ادامه داد: این خودرو نتیجه خودباوری و اعتماد به صنعت قطعه سازی بود و ما با میثاق نامه ای که با ایران خودرو به امضا رساندیم، آمادگی لازم را برای همکاری و تعامل برای تولید این محصول را اعلام کردیم و از ظرفیت های خطوط تولید خود برای این تولید این خودروی محبوب استفاده خواهیم کرد.

    دبیر انجمن صنایع همگن و نیرومحرکه و قطعه سازی کشور، افزود: با توجه به میثاق نامه امضا شده برای افزایش تولید قطعات، تزریق و تامین منابع مالی به موقع به شرکت های قطعه سازی در اولویت قرار گیرد تا شاهد افزایش تولید در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و تامین نیاز بازار باشیم.

    وی در پایان گفت: این خودرو در مقایسه با محصولات هم کلاس و مشابه سرآمد بوده و از آزمون های مختلف سربلند بیرون آمده است. تارا از استانداردهای سختگیرانه ای عبور کرده و قطعا مورد پسند مشتریان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط