فونیکسریمکسبهتام

معاون بازرسی سازمان حمایت:

خودروسازان عرضه را محدود کردند

عصر خودرو : معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: این موضوع را می‌پذیریم که خودروسازها خودرو عرضه نمی‌کنند لذا برای آنها تشکیل پرونده تعزیراتی داده‌ایم.

خودروسازان عرضه را محدود کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۹:۰۰
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از فارس، مجتبی فراهانی در یک نشست خبری در خصوص واردکنندگان خودروهای لوکس اظهار داشت: در استان تهران حدود 53 شرکت متعلق به افراد حقیقی و حقوقی وارد کننده خودرو خارجی هستند که تا امروز 3 شرکت 15 میلیارد تومان جریمه شده اند و یک شرکت 111 میلیارد تومان تشکیل پرونده تخلف داشته است.

    وی افزود: می پذیریم که خودروسازها خودرو عرضه نمی کنند ما در حال رایزنی هستیم و از سوی دیگر پرونده متخلفین خودروسازها تشکیل شده و به تعزیرات ارسال شده است.

    بنابراین گزارش، یک خبرنگار در این نشست خبری اعلام کرد که یکی از معاونین وزیر صنعت حواله 5 عدد خودروی لوکس را دریافت کرده است.

    تقوی رئیس سازمان حمایت در پاسخ به این خبرنگار گفت: اگر معاون وزیری چنین کاری انجام داده است تخلف انجام داده به این موضوع رسیدگی می کنیم و همچنین گزارش آن را به حراست وزارتخانه نیز می دهیم.

    در ادامه این نشست یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: اگر مردم از خرید خودرو متضرر شده باشند به تعزیرات مراجعه کنند.
    کرمان موتوراکستریم