فونیکسریمکسبهتام

جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت ۳۹۵ اسب بخار

عصر خودرو- در میان SUV‌های لوکس جمع و جور، F-Pace یکی از خودرو‌های کاملاً اسپرت است که بیش از هر چیز به دینامیک رانندگی اهمیت می‌دهد.

جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت ۳۹۵ اسب بخار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲:۰۰
  • جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت 395 اسب بخار
  • جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت 395 اسب بخار
  • جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت 395 اسب بخار
  • جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت 395 اسب بخار

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر دوست دارید در پارکینگ خود یک اتومبیل اسپرت و زیبا از نوع F را داشته باشید، اما به چیزی متناسب با خانواده خود یا جابجایی محموله‌های بزرگ احتیاج دارید، ممکن است جگوار در شاسی بلند F-Pace گزینه مناسبی برای شما باشد.

در میان SUV‌های لوکس جمع و جور، F-Pace یکی از خودرو‌های کاملاً اسپرت است که بیش از هر چیز به دینامیک رانندگی اهمیت می‌دهد. در این خودرو کابین به خوبی مرتب شده است، ظرفیت حمل بار بسیار سخاوتمندانه است، همچنین از جدیدترین ویژگی‌های ارتباطی و سرگرمی نیز بهره می برد.

جگوار برای سال 2021 چند تغییر بصری در F-Pace ایجاد کرده است که شامل جلوپنجره مشبک جدید، کاپوت بازسازی شده و به روز است. این کابین در قالب سیستم‌های جدید سرگرمی Pivi و PiviPro جدید Jaguar-Land Rover، یک نسخه بزرگ ارتقا یافته را دریافت می‌کند.

صندلی‌های گرم شده و استریو 14 بلندگو اکنون استاندارد هستند. یک پیشرانه 3.0 لیتری توربوشارژ و سوپرشارژ جدید شش خطی هم اکنون به صورت اختیاری در دسترس است. این موتور جدید از سیستم ترکیبی استارت-ژنراتور 48 ولتی بهره می‌برد.

هر 2021 F-Pace دارای یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک است. مجموعه موتور شامل یک چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ استاندارد است که 246 اسب بخار قدرت دارد. F-Pace همچنین با یک توربوشارژ و سوپرشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر بسیار قدرتمند در دسترس است که 335 اسب بخار یا 395 اسب بخار قدرت دارد.

چهار سیلندر استاندارد به اندازه چهار توربو در BMW X3 یا مرسدس بنز GLC-Class نیست. جگوار تعمیر سیستم تعلیق F-Pace را برای حس اسپرت بودن این خودرو، تنظیم می‌کند. سواری در این خودرو اصلا سخت نیست، اگرچه اندازه چرخ‌های بزرگتر موجود (جگوار چرخ‌هایی با قطر 22 اینچ را ارائه می‌دهد) می‌تواند برخی از حرکت‌ها را به حرکات سیستم تعلیق از روی دست انداز‌ها اضافه کند.

صرف نظر از مدل، تنظیمات فرمان هر F-Pace سریع بوده و بازخورد اطمینان بخشی را از لاستیک‌های جلو به دست راننده می‌رساند. پاسخ‌های تیز F-Paces که به سرعت رانده می‌شوند، واقعاً چشمگیر هستند و رانندگی این کراس اوور Jaguar را بسیار سرگرم کننده می‌کند.

در کابین F-Pace مطابق با زیبایی داخلی مینیمالیستی جگوار، جزئیات ساده، کنترل‌های ثانویه با دسترسی آسان و فضای پنجره برای افزایش دید، دیده می‌شود. اندازه گیری فضای پا و فضای صندلی جلو F-Pace بسیار عالی است. دکمه‌های بزرگ کنترل آب و هوا به راحتی قابل استفاده هستند و صفحه نمایشگر لمسی مرکزی برای هر یک از سرنشینان صندلی جلو فقط یک دسترسی جزئی دارد.

گذشته از کمبود فضای نسبتاً کوچکی برای مسافران صندلی جلو، قابلیت‌های حمل و نقل بار F-Pace به مراتب بیشتر از دیگر مدل‌های آن است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو