فونیکسریمکسبهتام

یک مقام مسئول اعلام کرد

آغاز بهره برداری از سامانه جامع بازرگانی سازمان راهداری

عصر خودرو- یک مقام مسئول گفت: سامانه جامع بازرگانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (TIS) به بهره برداری رسید.

آغاز بهره برداری از سامانه جامع بازرگانی سازمان راهداری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفترامور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: به منظور مدیریت اطلاعات بخش بازرگانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این سامانه طی یک فرآیند 9 ماهه و جلسات متعدد کارشناسی طراحی و به بهره‌برداری رسید.

    وی افزود: این سامانه یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری (DSS)، محسوب می‌شود و قادر به مدیریت قراردادهای بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه بازرگانی است. همچنین اطلاعات کلیه اموال این سازمان در بخش بازرگانی شامل تابلوهای تبلیغاتی، پل‌های عابر پیاده، پایانه‌های بار دولتی، کاربری‌های خارج از پایانه، غرف حمل و نقلی، تجاری و غیره، جمع آوری و مدیریت می‌شود.

    شهرکی خاطرنشان کرد: تهیه نقشه‌های GIS از اموال و پراکندگی آنها در سطح کشور، تهیه گزارش‌ها و داشبوردهای مدیریتی و راهبردی از اطلاعات قراردادها و اموال از نقاط قوت این سامانه است.

    مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری اظهار داشت: مقرر است در فاز دوم با تهیه اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر اندروید و با استفاده از پروتکل‌های Gtoz-Gtoc خدمات متنوعی به سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف حوزه بازرگانی ارائه و همچنین اطلاع رسانی‌های متعددی به شهروندان ذینفع در این حوزه انجام شود.

    وی یادآور شد: پیاده سازی فاز اول این سامانه شامل ورود اطلاعات پایه اموال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری کارشناسان بازرگانی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور، انجام شد.

    گفتنی است، سامانه از طریق نشانی tis.rmto.ir قابل استفاده و بهره برداری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو