فونیکسریمکسبهتام

معاملات خودرو به کف رسید

آرامش نسبی در بازار خودرو

عصر خودرو- همراه با تداوم تعطیلی واحدهای صنفی و نمایشگاه ها تعداد معاملات در بازار خودرو نیز به حداقل رسیده است و آرامش نسبی در بازار خودرو برقرار است.

آرامش نسبی در بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، در پی چشم انداز مبهم بازارهای مالی در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و همچنین برجام خریداران خودرو از این بازار پر کشیدند و از طرف دیگر تعطیلی چند هفته ای اصناف نیز به کاهش معاملات در این بازار دامن زده است.

    با رکود به وجود آمده در بازار خودرو طی چند هفته اخیر تغییرات قیمتی خودروهای موجود در این بازار نیز به حداقل رسیده است و در این بین اما خودروهای پراید در روز گذشته کمی گران شده اند و امروز به ثبات قیمت رسیدند؛ خودرو پراید 111 در روز گذشته کمی گران شد و طی 24 ساعت گذشته بر روی قیمت 128 میلیون تومان ثابت ماند و خودروهای پراید 131 و 151 نیز در روز گذشته یک میلیون تومان گران شدند و این دو خودرو امروز بر روی قیمت های 112 و 115 میلیون تومان ثابت ماندند و خودرو پراید 132 نیز در روز گذشته 2 میلیون تومان گران شد و امروز بر روی قیمت 118 میلیون تومان ثابت ماند.

    سایر خودروهای موجود در بازار نیز به ثبات قیمت رسیده اند به طوری که از اواخر هفته گذشته تاکنون خودرو پژو 2008 مدل 99 بر روی قیمت 900 میلیون تومان ثابت مانده است و خودرو پژو 2008 مدل 98 نیز در این مدت بر روی قیمت 825 میلیون تومان ثابت مانده است و خودرو پژو 206 تیپ 2 نیز در این مدت بر روی قیمت196 میلیون تومان ثابت مانده است و پژو 206 تیپ 5 نیز در این مدت بر روی قیمت 262 میلیون تومان ثابت مانده است.

    نوسانات قیمتی خودروهای سمند نیز در این مدت به حداقل رسیده است و سمند ال ایکس ساده مدل 99 در این مدت بر روی قیمت 180 میلیون تومان ثابت مانده است و مدل 1400 این خودرو نیز در حال حاضر 187 میلیون تومان قیمت دارد و سمند ال ایکس ای اف 7 نیز در این مدت بر روی قیمت 205 میلیون تومان ثابت مانده است.

    سایر خودروهای موجود در بازار نیز طی چند روز اخیر از نوسانات قیمتی در امان مانده اند و در این بین اما سوزوکی گراند ویتارا در چند روز اخیر 10 میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو از 970 میلیون تومان امروز به 960 میلیون تومان رسیده است.

    قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو