فونیکسریمکسبهتام

انتقاد از توقف عرضه خودرو توسط برخی شرکتها

عصر خودرو : رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ایران قطع عرضه خودرو از سوی برخی خودروسازان را محکوم کرده و خواستار دخالت سریع وزارت صنعت، معدن و تجارت برای الزام خودروسازان به عرضه محصولات شد.

انتقاد از توقف عرضه خودرو توسط برخی شرکتها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷:۵۶
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایسنا سید محمد جعفری اظهار کرد: مردم بیش از این تحمل افزایش قیمت خودروها را ندارند.

    وی با بیان اینکه برخی خودروسازان با قطع عرضه به دنبال تاثیرگذاری و رشد قیمت های بازار هستند، خاطرنشان کرد: یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر تصمیمات کمیته قیمت گذاری خودرو، نرخ خودرو در حاشیه بازار است که به این ترتیب خودروسازان می خواهند با قطع عرضه به افزایش قیمتهای بازار دامن زده و مجوز افزایش قیمت محصولاتشان را کسب کنند.

    رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایران تصریح کرد: این انجمن به عنوان نماینده و حافظ حقوق مردم این موضوع را به شدت محکوم کرده و از وزارت صنعت، معدن و تجارت می خواهد به سرعت در این موضوع ورود کرده و خودروسازان را ملزم به عرضه محصولات کند.

    پیش از این یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز گفته بود که امتناع خودروسازان از تحویل دادن خودرو به مشتریان سبب شده زمزمه هایی در مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مطرح شود.

    به گفته محمد سلیمانی، مجلس با آنچه درباره افزایش قیمت خودروها از سوی شرکت های خودروسازی مطرح است، موافق نیست، زیرا حتما باید در این رابطه کار کارشناسی انجام شود.




    کرمان موتوراکستریم