فونیکسریمکسبهتام

وعده تحویل رانا از مهرماه

عصر خودرو: در حالی که طبق وعده ایران خودرو قرار بود تحویل رانا به خریداران از مهرماه شروع شود، هنوز دعوت‌نامه‌های این شرکت برای مشتریان ارسال نشده و قیمت قطعی رانا نیز مشخص نشده است.

وعده تحویل رانا از مهرماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶:۴۳
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از فارس نماینده فروش یکی از نمایندگی های ایران خودرو در این مورد گفت: هنوز دعوت نامه های مربوط به فروش رانا از سوی ایران خودرو برای نمایندگی ها ارسال نشده و به همین دلیل تحویل این خودرو شروع نشده است.

    وی ادامه داد: بحث هایی در مورد قیمت گذاری 16 میلیون تومانی رانا مطرح است ولی هنوز قیمت قطعی این خودرو از سوی کارخانه به نمایندگی های فروش ابلاغ نشده است.

    مدیرفروش یکی از نمایندگی های فروش ایران خودرو نیز در این مورد به فارس گفت: منتظریم دعوت نامه ها از سوی شرکت به نمایندگی ارسال شود تا از خریداران بخواهیم که مابقی پول خودرو را واریز کنند که مدارک را دوباره برای کارخانه ارسال کنیم و پس از آن، مراحل تحویل خودرو به خریداران انجام شود.

    احمدی یک خریدار رانا نیز به فارس گفت: در قرارداد مربوط به خرید این خودرو، زمان تحویل از اول تا 30 مهر ذکر شده ولی هنوز دعوت نامه ای برای ما ارسال نشده و نمایندگی ایران خودرو هم تماسی با ما نداشته است.

    در حال حاضر برخی خریداران رانا، حواله این خودرو را با تاریخ تحویل مهرماه به قیمت 14 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می کنند.
    کرمان موتوراکستریم