فونیکسریمکسبهتام

بررسی دامنه افزایش قیمت خودرو

عصر خودرو: رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس با اشاره به اینکه دامنه افزایش قیمت خودرو باید بررسی شود.

بررسی دامنه افزایش قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱:۰۴
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از خانه ملت رضا رحمانی در خصوص افزایش قیمت برخی خودروها اظهار کرد: خودروسازان افزایش قیمت را با مجلس هماهنگ نمی کنند و دولت کارگروه مربوط به خود را دارد که در این موارد بررسی لازم را انجام می دهد.

    وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت برخی خودروها باید بررسی شود، تصریح کرد: به طور قاطع نمی توان گفت اعضای کمیسیون صنعت و معدن موافق یا مخالف این افزایش هستند.

    رئیس کمیسیون صنعت و معدن با اشاره به اینکه دلایل افزایش قیمت برخی خودرو ها را باید از زبان خودروسازان شنید، خاطرنشان کرد: نمی توان با قاطعیت گفت این اقدام حتماً درست است یا غلط.

    رحمانی با تاکید بر اینکه بسیاری از کالاها گران شده و نمی توان همیشه قیمتی را ثابت نگه داشت، اظهار کرد: چه چیزی در کشور ارزان شده است که قیمت خودرو کاهش یابد؟

    وی با اشاره به اینکه مواد اولیه خودروسازی افزایش قیمت داشته و خودروساز متحمل هزینه بیشتری شده است، تصریح کرد: البته باید مشخص شود دامنه افزایش قیمت خودرو چقدر باید باشد و این نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی دارد.

    رئیس کمیسیون صنعت و معدن در خصوص اخباری مبنی بر اینکه تولید خودرو در کشور کاهش داشته است، اظهار کرد: این اتفاق رخ داده است و از دلایل آن می توان به عدم تأمین مالی بانک ها و افزایش قیمت مواد اولیه اشاره کرد.
    کرمان موتوراکستریم