فونیکسریمکسبهتام

مراکز تعویض پلاک خودرو در تمامی شهرهای مازندران تعطیل است

عصر خودرو- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اعلام کرد که مراکز تعویض پلاک خودرو در تمامی شهرستان‌های استان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مراکز تعویض پلاک خودرو در تمامی شهرهای مازندران تعطیل است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رحیم باقری افزود که آزمون های آیین نامه و آموزش تئوری و فنی رانندگی هم تا اطلاع بعدی برگزار نمی شود.

    وی به شهروندانی که قصد خرید و فروش وکالتی خودرو را دارند توصیه کرد با توجه به شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، وکالت نامه‌های مدت دار بگیرند.

    طبق آما رسمی راهور ، در مازندران 12 مرکز تعویض پلاک وجود دارد که روزانه به طور میانگین 900 تا یکهزار دستگاه موتورسیکلت و یا خودروهای سبک و سنگین را تعویض پلاک می کنند.

    همچنین 106 آموزشگاه رانندگی پایه یکم ، دوم و سوم در مازندران فعال است.

    طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا  با هدف حفاظت از مازندران در وضعیت قرمز کرونایی از صبح امروز شنبه با اعمال آخرین مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تشدید و برخورد با متخلفان جدی‌تر شده است.

    طبق این گزارش طی 24 ساعت منتهی به ظهر جمعه 253 بیمار جدید کووید 19 در بیمارستان های مازندران بستری و 184 بیمار هم پس از بهبودی نسبی ترخیص شدند.

    همچنین از مجموع بیماران کووید 19 بستری ، 236 نفر به خاطر وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

    شیوع کرونا در مازندران از دوم فروردین ماه امسال پس از طی کردن دستکم 2 ماه روند کاهشی ، افزایشی شد و طی کمتر از 20 روز آمار بیماران کووید 19 بستری در استان 300 درصد افزایش یافت.

    طبق آخرین ارزیابی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که 18 فروردین به روز شد ، مازندران 18 شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی دارد و مسیر حرکت کرونا در استان هم به خاطر افزایش روز افزون بیماران بستری به سمت بحرانی شدن است.

    بر اساس اعلام مسئولان شهرستان های قائمشهر و آمل ، آمار بیماران بستری در این شهرستان ها با شتاب بیشتری رو به افزایش است به گونه ای که بیمارستان ها در حال پرشدن است. در شهرستان قائمشهر از چند روز پیش نقاهتگاه کرونایی در سالن ورزشی امامعلی حبیبی برپا و تجهیز شده است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو