فونیکسریمکسبهتام

جیلی SX۱۱؛ کراس اور کوچک چینی با ۳ گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس

عصر خودرو-جیلی یک کراس اوور کوچک و اقتصادی را در کاتالوگ فروش خود دارد که از نظر نامگذاری به نوعی رکورددار محسوب می شود زیرا این خودرو با نام های اس اکس۱۱، Binyue، کول رِی و همچنین پروتون اکس۵۰(در بازار مالزی) شناخته می شود.

جیلی SX۱۱؛ کراس اور کوچک چینی با ۳ گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، اس اکس11 از سال 2018 روی خط تولید قرار داد و در تریم های مختلف ارائه می شود. همانطور که مشاهده می کنید این خودرو بویژه در بخش دماغه شباهت زیادی به دیگر محصولات جیلی دارد و جزئیات جدیدی را ارائه نمی دهد.

ابعاد
از منظر ابعاد برابر با 4330 میلیمتر در طول، 1800 میلیمتر در عرض و 1609 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2600 میلیمتر است. وزن خالص خودرو با توجه به تریم 1290، 1340 و 1355 کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 17 و 18 اینچی عرضه می شوند. استفاده از عناصر اسپرت مانند اسپویلر و قاب آینه دارای پوشش تیره با طرح فیبرکربن و همچنین دیفیوزر با خروجی اگزوز کرومی دوقلو در تریم های گران تر جلب نظر می کند.

پیشرانه
در بخش پیشرانه نیز انتخاب های متنوعی  پیش روی مشتریان قرار دارد که شامل نمونه 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 177 اسب بخار خروجی و گشتاور 255 نیوتن متر، نمونه 1 لیتری 3 سیلندر توربو با 136 اسب بخار خروجی و گشتاور 205 نیوتن متر و نمونه پلاگین هیبرید 258 اسب بخاری با گشتاور 415 نیوتن متر می شود. در مدل هیبریدی از پیشرانه 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر در هماهنگی با موتور الکتریکی مجهز به باتری 11.3 کیلووات ساعت استفاده شده است.

براساس اطلاعات موجود مدل هیبریدی قابلیت پیمایش 62 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را دارد.

در بخش جعبه دنده نیز از نمونه دی سی تی 7 سرعته و نمونه دستی 6 سرعته استفاده شده که هر دو آپشن با محور جلو در ارتباط هستند.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

کابین
کابین اس اکس11 طراحی بسیار جذاب و مشتری پسندی را همراه خود دارد. فناورانه هایی مانند نمایشگر کیلومتر دیجیتال(آپشن)، نمایشگر لمسی بزرگ عمود بر کنسول ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، جزئیات کرومی براق در قسمت های مختلف، دوخت درشت روکش صندلی ها و موارد دیگری که می تواند نظر مشتری را به خوبی جلب  کند.

از امکانات کابین می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک(آپشن)، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای(آپشن)، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین(آپشن)، گرم کن و تهویه صندلی ها(آپشن)، فرمان چرم، پاور ویندوز جلو و عقب، گرم کن آینه، آینه های الکتریکی تاشو(آپشن)، سنسور باران(آپشن)، برف پاک کن عقب، سانروف و ... اشاره کرد.

ایمنی
در بخش ایمنی نیز ویژگی های متنوعی شامل: ورود بدون کلید(آپشن)، کروز کنترل تطبیقی(آپشن)، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دوربین پانورامیک(آپشن)، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری(آپشن)، ترمز پارک اتوماتیک(آپشن)، دستیار حرکت در سربالایی، دستیار حرکت در سرپایینی(آپشن)، نمایش نقاط کور دید راننده(آپشن)، سیستم پارک اتوماتیک(آپشن)، هدلایت اتوماتیک(آپشن)، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ، ایربگ جانبی(آپشن) و ... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو