فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه شرکت تولیدی قطعات خودرو در تبریز

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از کلنگ زنی فاز دوم طرح توسعه شرکت تولیدی قطعات خودرو در تبریز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه شرکت تولیدی قطعات خودرو در تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، حبیب امین زاده همچنین ضمن بازدید از شرکت میران رهرو صدر تولید کننده انواع قطعات جلوبندی خودرو ، صنعتی و تراکتور ، با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان بیش از 50 درصد قطعات مورد نیاز خودرو را تأمین می کنند، گفت : انعقاد تفاهم‌نامه فعال‌سازی ظرفیت‌های صنعت خودروسازی استان یکی از گام های بزرگ در راستای قطب سوم خودرویی می باشد.

    وی با اشاره به برنامه های سازمان صمت استان در راستای حمایت از صنعتگران این حوزه و تبدیل قطعه سازان به مجموعه سازی، افزود : از طریق مجموعه سازی می توانیم لوازم و قطعات مورد نیاز خودروهای داخلی را تولید و تأمین نماییم .

    امین زاده ظرفیت سازی مجموعه های تولیدی و افزایش ظرفیت تولید از طریق طرح های توسعه ای را در مسیر قطب سوم خودرویی و تولید خودروی مستقل در استان دانست و ادامه داد : کلنگ زنی طرح توسعه شرکت تولیدی فعال در حوزه قطعات جلوبندی خودرو ، صنعتی ، تراکتور و ایمنی در راستای افزایش ظرفیت تولید استان می باشد .

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به منطقه فعالیت این واحد تولیدی ، گفت : منطقه کجوار علاوه بر حضور فعالین بخش تولید قطعات خودرو ، از مهمترین ظرفیت های تولید و صادرات لوازم خانگی در استان است .

    وی بر حمایت سازمان صمت استان از تولیدکنندگان و صنعتگران در سال جهش تولید تأکید کرد و ادامه داد : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت خاص در زمینه مسائل مطرح در مورد این منطقه اعم از تهیه طرح تفصیلی و تأمین حامل های انرژی مورد نیاز تولیدکنندگان اقدامات حمایتی را با جدیت دنبال می کند و همچنین در مورد مسائل زیست محیطی و پروانه های بهره برداری با همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جهت رفع موانع تلاش می کند .

    امین زاده بر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی به صورت عام از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید کرد و افزود : براساس برنامه های محوری وزارت صمت در سال جهش تولید و ارتقاء ظرفیت های تولیدی و تعمیق ساخت داخل در استان حرکت می کنیم .

    شرکت میران رهرو صدر تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو ، قطعات صنعتی و تراکتور در مساحتی 3 هزار متر مربعی با ظرفیت تولید 15 هزار قطعه در روز و سرمایه گذاری 60 میلیارد تومان ، زمینه اشتغال مستقیم 70 نفر و غیرمستقیم 1200 نفر را فراهم نموده است .

    همچنین در این مراسم فاز دوم طرح توسعه شرکت یاد شده با ظرفیت تولید 30 هزار قطعه در روز و میزان سرمایه گذاری 110 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع با زیربنای حدود 7 هزار متر مربعی کلنگ زنی شد .

    گفتنی است با احداث و آغاز به کار فاز دوم طرح توسعه در این شرکت زمینه اشتغال مستقیم 150 نفر و غیر مستقیم 2500 نفر فراهم خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو