فونیکسریمکسبهتام

بهترین راهکار رفع دغدغه های خرید لوازم یدکی

عصر خودرو- طبق بررسی های صورت گرفته خریداران لوازم یدکی ماشین دغدغه های بسیار مهمی از جمله قیمت، کیفیت، و اطمینان از اصالت قطعات دارند. با ما همراه باشید تا بهترین راهکار را به شما ارائه دهیم.

بهترین راهکار رفع دغدغه های خرید لوازم یدکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، طبق نظر سنجی های انجام شده بزرگترین دغدغه خریداران لوازم یدکی، به ترتیب قیمت، کیفیت و در نهایت اصالت قطعات ماشین است. با توجه به افزایش پیاپی قیمت قطعات خودرو به پیروی از دلار، عنصر قیمت توانسته تبدیل به رتبه اول دغدغه برای «خرید لوازم یدکی» در بین مردم شود. از طرفی در رتبه دوم کیفیت قطعات نیز برای بسیاری اهمیت دارد. قطعات با کیفیت علاوه بر این مهم که لذت رانندگی با خودرو را بیشتر می کنند، عمر مفید طولانی تری داشته و حتی می توان گفت در بلند مدت اقتصادی تر محسوب میشوند. و اما رتبه سوم چیزی نیست جز اصالت «لوازم یدکی». در بازار فروش قطعات خودرو محصولات تقلبی زیادی یافت می شود که با دقت بسیار بالا تولید شده اند تا افراد معمولی نتوانند تفاوت آنها را با قطعات اصلی تشخیص دهند، همین موضوع موجب شده تا اصل بودن قطعه خریداری شده یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران بشمار رود.

    بهترین راهکار خرید لوازم یدکی با بهترین قیمت
    با توجه به وضعیت فعلی و نوسانات ارز، «قیمت لوازم یدکی» در بازار بسیار بهم ریخته و نابسامان شده است. به همین دلیل ممکن است به دنبال قطعه ای خاص باشید و در فروشگاه های مختلف، با تفاوت قیمت های قابل توجه برای یک برند ثابت از همان قطعه روبرو شوید. یکی از راهکار های پیشنهادی ما کمک گرفتن از فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی مثل یدک یار، یدک شاپ، دیجی کالا و … است. یکی از نکات مثبت این فروشگاه ها وجود لیست قیمت لوازم یدکی است و شما میتوانید به راحتی قطعات مورد نیاز خود را در برند ها و با قیمت های مختلف مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت فروشگاه ها اقدام به خرید نمایید.

    بهترین راهکار خرید لوازم یدکی با کیفیت
    دغدغه کیفت مناسب قطعات ماشین با داشتن شناخت کافی از برند های لوازم یدکی ارتباط مستقیم داشته، از طرفی باید گفت تعدد برند های لوازم یدکی خودرو بسیار زیاد بوده و بدیهی است تمامی برند ها شناخته شده و معروف نباشند. نکته مهمی که در این بین باید به آن توجه کرد آن است که عدم شناخت یک برند در عموم جامعه نشان دهنده بی کیفیت بودن آن نیست لذا، شما برای داشتن خریدی با کیفیت باید تسلط کافی بر روی برند های موجود در بازار لوازم یدکی داشته باشید و یا از مشاوران و متخصصین برای انتخاب برند مناسب و با کیفیت کمک بگیرید. این معضل را میتوان با کمک گرفتن از یک مشاور خوب رفع کرد. بر خلاف سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی سایت یدک یار امکانی با عنوان مشاوره رایگان خرید برای شما فراهم ساخته. یدک یار شما را به متخصصین خود ارتباط داده تا در مورد قطعه مدنظر و کیفیت برند های موجود در بازار، راهنمایی های لازم صورت گیرد. میتون گفت تنها فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین که بصورت اختصاصی و حرفه ای مشاوره خرید لوازم یدکی بصورت رایگان ارائه میدهد این مجموعه است. برای دریافت مشاوره به سایت یدک یار با آدرس yadakyar.com مراجعه کرده و با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

    بهترین راهکار خرید با اطمینان لوازم یدکی اصل
    اصالت قطعه دغدغه دیرین بازار فروش لوازم یدکی بوده، هست و خواهد بود. همواره سود جویانی هستند که قطعات مختلف بی کیفیت را در بسته بندی های برند های معروف به بازار عرضه می کنند. این قطعات به عنوان قطعات اصلی به افراد معرفی می شود، و شما محصول تقلبی و بی کیفیت را به قیمت «لوازم یدکی اصلی» خریداری می کنید. با توجه به اینکه در بازار لوازم یدکی ماشین بحث محصولات تقلبی بسیار سودآور است، لذا بعضا کیفیت بسته بندی و ظاهر قطعات به قدری خوب تقلید میشود که تنها توسط متخصصین قابل تشخیص خواهد بود. در اینجا نیز راه حل پیشنهادی ما خرید لوازم یدکی از فروشگاه های معتبری است که بر روی تمام قطعات خود، ضمانت اصالت کالا ارائه میدهد. می توان سایت یدک یار و دیجی کالا را در این موارد به عنوان فروشگاه های معروف و قابل اطمینان در زمینه اینترنت معرفی نمود. سایت دیجی کالا امکان مرجوع قطعه را برای شما فراهم ساخته اما زمان ارسال قطعات ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد. از طرفی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار، بروی تمامی محصولات خود ضمانت اصالت بی قید و شرط قطعات را داشته و این امکان را فراهم ساخته تا شما بتوانید قطعه خریداری شده را به متخصص مورد تایید خود نشان دهید. در صورتی که قطعه از نظر اصالت رد شد، می توانید بدون هیچ هزینه حمل و نقل، قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید. نکته بسیار مهم این است که مجموعه یدک یار گستره بسیار زیادی از لوازم یدکی خودرو های مختلف را داشته و ارسال قطعات را در همان روز سفارش برای شما انجام خواهد داد. متوسط زمان تحویل سفارشات این فروشگاه اینترنتی در تهران 1 تا 4 ساعت و برای سایر استان ها 24 الی 48 ساعت میباشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو