فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان برنامه و بودجه:

آزادراه خرم‌آباد – اراک اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

عصر خودرو- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک تا اردیبهشت سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می شود.

آزادراه خرم‌آباد – اراک اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بازدید از این طرح مهم راهسازی اظهار داشت: بهره برداری این آزادراه بسیار مهم است به همین جهت این بازدید صورت گرفت و با توجه به گزارش پیشرفت طرح توسط مجریان آن، سال آینده زیربار ترافیک قرار می گیرد.

    وی با بیان اینکه این طرح یکی از پروژه های اولویت دار لرستان محسوب می شود، گفت: تاکنون برای این طرح بیش از یکهزار میلیارد تومان پرداخت صورت گرفته است و با 300 تا 400 میلیارد تومان دیگر تکمیل می شود.

    عملیات اجرایی آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک از سال 93 آغاز شد تا علاوه بر این نخستین تونل سه خطه ایران به صورت آزادراهی و به طول 3.2 کیلومتر در این پروژه افتتاح شود.

    این آزاد راه به طول 135 کیلومتر بوده که 75 کیلومتر از آن در استان لرستان در دست ساخت که  به صورت مشارکتی با قرارگاه خاتم الانبیا (ص)  و شرکت ساخت در حال اجرا بوده و بخشی از آن در حال آسفالت و زیرسازی آن تکمیل شده است.

    این آزاد راه در چهارقطعه  احداث شده که قطعه اول از بروجرد تا اراک بوده و سه قطعه دیگر با پیشرفت کاری 90 درصد در حوزه استحفاظی لرستان  اجرا شده است.

    این طرح جزو پروژه‌هایی است که دولت روی آن متمرکز شده که طول مسیر هر قطعه بطور میانگین بین 22 تا 25 کیلومتر  و  در مجموع قرارداد این پروژه 1000 میلیارد تومان بوده است.

    محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح دوشنبه به منظور انجام سفری یک روزه به لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

    به گزارش ایرنا نوبخت که به دعوت دی ماه امسال سیدموسی خادمی استاندار لرستان به این استان سفر کرده است ضمن بازدید از برخی طرح های نیمه تمام سیل در خرم آباد به شهرستان پلدختر نیز سفر می کند.

    بازدید از طرح بازسازی پل های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان،  تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یکهزار و 500 نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه های نوبخت در خرم آباد است.

    بنابر اعلام استانداری لرستان، افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر ، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از 2 پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو