فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل ایران‌خودرو از قطعه‌سازان ساوه و پروژه‌‌های ساخت داخل آنان بازدید کرد؛

مقیمی: با همکاری خوب قطعه‌سازان، عرضه «تارا» به موقع خواهد بود

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که بخشی از نیازمندی‌های تولید، از خارج از کشور تامین می‌شد گفت: در حال حاضر در واحدهای قطعه سازی ساوه بخش قابل توجهی از تولیدات، به ساخت داخل تبدیل شده و بخش کم باقی‌مانده نیز از طریق تامین منابع مالی دنبال خواهد شد تا بتوانیم به خودکفایی کامل برسیم.

مقیمی: با همکاری خوب قطعه‌سازان، عرضه «تارا» به موقع خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در بازدید از پروژه‌های ساخت داخل سه واحد قطعه سازی شهرستان ساوه در شهرک صنعتی کاوه، گفت: اقدامات بسیار خوبی در این شرکت ها در حوزه ساخت داخل شکل گرفته است. دو پروژه-قطعه مهم از محصول جدید تارا نیز توسط شرکت‌های قطعه ساز شهرک صنعتی کاوه و استان مرکزی در حال اجرا است و با همکاری سازندگان، محصول تارا به موقع وارد بازار خواهد شد.
    وی بر سرمایه گذاری شبکه تامین در فرآیند تولید خودرو تاکید کرد و گفت: با توجه به سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، تمایل زیادی برای سرمایه گذاری مستقیم نداریم و تلاش می کنیم تا این موضوع از طریق شبکه تامین دنبال شود. در ازای سرمایه گذاری، خرید محصول نهایی را ضمانت می کنیم.
    مقیمی مشکلات و مسایل موجود در شرکت های قطعه سازی در مسیر افزایش ظرفیت تولید را قابل حل دانست و گفت: مطالبات قطعه سازان بیشتر در خصوص ماشین آلات موجود در گمرک و مسایل ارزی است که موضوع را از طریق بانک مرکزی دنبال خواهیم کرد.
    وی با تاکید بر صادرات محصولات، گفت: تعهد داریم تا از طریق صادرات خودرو و اجزا و قطعات،‌ کشور را از اتصال حوزه ارزی به منابع خارجی بی نیاز کنیم.
    گفتنی است، مدیرعامل ایران خودرو از سه شرکت آرمکو، ایمن شیشه سپهر و نوید یدک بازدید کرد و در جریان فرآیند تولید و مشکلات و موانع موجود قرار گرفت. در این بازدید، عادل پیرمحمدی، مدیر عامل ساپکو و سعید جعفری، رییس خانه صنعت و معدن استان مرکزی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را همراهی کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو