فونیکسریمکسبهتام

با تلاش یک شرکت دانش بنیان؛

قطعات تزیینی خودرو تولید داخل شد

عصر خودرو- قطعات تزیینی انواع خودرو با تلاش یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تولید و در خودروهای ساخت داخل کاربردی شده است.

قطعات تزیینی خودرو تولید داخل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی روحیه، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت از جمله شرکت‌های دانش‌بنیانی است که به تولید انواع قطعات تزیینی خودروها ورود کرده است، گفت: ««آبگیر شیشه»، «نگهدارنده و گردگیر شیشه»، «نواردور در»، «زه سقف»، «دورشیشه» و «نوار مخملی» از جمله محصولات تولیدی این مجموعه است.

    وی افزود: آبگیر شیشه تولیدی شرکت ما از جمله قطعات پلیمری بدنه است که مانع ورود مایعات و سایر سیالات از قبیل باران، گرد و غبار داخل درز بین شیشه و در خودرو می‌شود. همچنین درز بین در و شیشه‌ها را هم پوشش می‌دهد. این محصول باعث گردزدایی شیشه هنگام بالا و پایین رفتن می‌شود.

    روحیه با اشاره به تولید نگهدارنده و گردگیر شیشه در این شرکت، یادآور شد: این قطعه پلیمری بدنه هم مانع ورود گرد و غبار به داخل درز بین شیشه و در خودرو می‌شود. این محصول صدای پنجره ماشین هنگام عبور از دست‌انداز را کاهش می‌دهد. 

    وی ادامه داد: «نوار دور در» هم قطعه‌ای پلیمری- تزئینی و عایق و پوشاننده فضای حائل میان بدنه و شیشه خودرو است که باعث جلوگیری از نفوذ مایعات و غبار به داخل اتاق ماشین می‌شود. زه سقف هم از جمله قطعات پلیمری بدنه است که از ورود مایعات و سایر سیالات از قبیل باران و گرد و غبار به داخل درز بین شیشه خودرو جلوگیری می کند. همچنین درز بین ستون و شیشه‌ها را هم پوشش می‌دهد.

    مدیر عامل این شرکت دانش بنیان افزود: از دیگر قطعات پلیمری بدنه خودرو «دور شیشه» است که مانع ورود مایعات و سایر سیالات از قبیل باران و گرد و غبار به داخل درز بین شیشه خودرو می‌شود. نوار دور در هم از نظر عملکردی عایق و پوشاننده فضای حائل میان بدنه و شیشه خودرو است که از نفوذ مایعات و غبار به داخل اتاق خودرو جلوگیری می‌کند.

    بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، روحیه همچنین گفت: از دیگر قطعات پلیمری کاربردی در خودرو نوار مخملی است که داخل در خودرو نصب می‌شود. این قطعه به هدایت شیشه و جلوگیری از اصطکاک بین شیشه و در زمان بالا و پایین رفتن آن کمک می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو