فونیکسریمکسبهتام

بازدید معاون رییس جمهوری از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال

عصر خودرو- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه روز جمعه به همراه رییس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار البرز از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال بازدید کرد.

بازدید معاون رییس جمهوری از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، معاون عمرانی استانداری البرز روز جمعه در حاشیه این بازدید گفت: پیرو بازدیدی که دکتر محمدباقر نوبخت و وزیر راه و شهرسازی در تیرماه امسال از قطعه دوم این پروژه ملی  داشتند، متعاقب آن امروز نیز این فرصت به دست آمد تا به اتفاق پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و استاندار البرز بار دیگر از این پروژه بازدید و در جریان آخرین روند فعالیت آن قرار بگیرند.

    علی درویش پور با بیان اینکه قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال به طول ٢٢ کیلومتر است افزود: از این مسافت بیش از ١٦ کیلومتر تونل و حدود ٢ کیلومتر نیز پل است.

    وی تاکید کرد که این طرح یکی از اولویت های مجموعه مدیریت استان البرز و مورد تاکید استاندار است که همواره جلسات و بازدیدهای زیادی در زمانه های مختلف از ان صورت می گیرد و  پیشرفت خوبی را در اجرای آن شاهد هستیم.

    وی با اشاره به راه اندازی قطعه یک آزاد راه تهران - شمال در سال گذشته اظهار داشت: این قطعه با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از عبور و مرور در آن صورت می گیرد توانسته در کاهش ترافیک جاده چالوس نقش قابل ملاحظه ای داشته باشد.
    درویش پور با تاکید بر اینکه نه تنها استانهای البرز ، تهران و مازندران بلکه همه مردم کشور از آن بهره مند خواهند شد، گفت: همچنین بر اساس اینکه ایمنی عبور و مرور در این خط بالا و در این مدت شاهد رخ دادن تصادفی نبودیم، به همین منظور راه اندازی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال برای ما حایز اهمیت است.
    وی با بیان اینکه در بازدید تیرماه امسال  ٢ هزار میلیارد تومان برای راه اندازی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال برآورد شد افزود: با همه مشکلات اعتباری و تحریم ها  تاکنون یک هزار و ٢۰۰ میلیارد تومان توسط دولت و بنیاد مستضعفان اختصاص یافت .
    معاون استاندار البرز ادامه داد: در بازید امروز معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد مستضعفان طرفین قول مساعد دادند که مابقی اعتبار مورد نیاز تامین شود.
    درویش پور با اشاره به اینکه تونل البرز شرقی قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال تا پایان سال جاری به طول ٦ کیلومتر و ٤۰۰ متر به بهره برداری می رسد خاطر نشان کرد: هدف ما این است که مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان اردیبهشت سال آینده به زیر بار

    ترافیک برود.

    وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ٢ هزار نفر در این قطعه در حال کار کردن هستند و  همراهی و هماهنگی لازم برای تحقق این طرح ملی در اولویت است، بیان داشت: یکی از تاکیدات استاندار البرز با توجه به اینکه این آزاد راه ملی بوده، رفع موانع برای اجرای هر چه بهتر و بیشترآن بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو