فونیکسریمکسبهتام

فرمان خودروسپاهان مجموعه جعبه فرمان را داخلی‌سازی کرد

عصر خودرو- از مشکلات عمده صنعت خودرو، مشکلات ناشی از تحریم های بین المللی است که به دلیل وابستگی صنعت خودرو به واردات قطعات ، تکنولوژی ونوسانات ارزی تولید را با شوک مواجه کرد و سبب نوسانات تولید در خطوط خودروساز و به تبع آن آشفتگی بازار داخلی و سردرگمی مشتریان شد.

فرمان خودروسپاهان مجموعه جعبه فرمان را داخلی‌سازی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فرمان خودرو سپاهان از شرکتهای پیشرو در تولید قطعات ایمنی و فوق ایمنی برای اولین بار در کشور توانست مجموعه کامل جعبه فرمان را به همت جوانان سخت کوش و متعهد با تکیه بر توان داخلی و ظرفیتهای بومی داخلی سازی نماید و از این حیث ضمن تامین خطوط شرکتهای خودرو ساز از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری نماید این درحالیست که اکثر دستگاها و ماشین آلات این مجموعه نیز توسط توان داخلی خود این عزیزان در فرمان خودروسپاهان طراحی و ساخته شده است.

    محمد رضا جعفری مدیرعامل شرکت فرمان خودرو سپاهان با اشاره به رسالت ساخت داخل دراین شرکت گفت: تمام مجموعه های تولیدی این شرکت با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متعهد بوجود آمده تا جاییکه که میتوانیم این ادعا را داشته باشیم در فرایندهای تولید تمامی دستگاههای آزمایشگاهی و تست براساس به روز آمد ترین استاندارهای روز دنیا بدست متخصصان خودمان ساخته شده و از این حیث حتی به عنوان مرجع صحه گذاری داخلی برای سایر شرکتها محسوب میشود.

    مدیرعامل فرمان خودرو سپاهان یادآور شد: برای مجموعه جعبه فرمان دو خط تولید شیرهیدرولیک که جزء بخشهای مهم محسوب میشود و یک خط تولید جعبه فرمان با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ایجاد شده.

    محمد رضا جعفری خاطرنشان کرد: فرمان خودرو سپاهان با ایجاد بخش مهم تحقیق و توسعه و بهره گیری از بیشترین و نوین ترین دستگاههای تست در زنجیره تامین این امکان دارد تا هر زمان که خودروساز افزایش تیراژ را در دستور کار قرار دهد بتواند انتظارات مشتریان را بدون کم و کاست برآورده نماید.

    ایشان تصریح کردند: هرزمان که به توانایی ها و ظرفیت های درونی مان تکیه کردیم توانستیم سربلند بیرون آییم و تنها راه موفقیت در این فضای رقابتی حمایت از صنایع داخلی است و شرکت فرمان خودرو سپاهان این توانایی را دارد که با تولیدات خود نیاز، به واردات را در مجموعه جعبه فرمان تا 90% کاهش دهد و ضمن تامین بازار داخلی از ده ها میلیون دلار خروج ارز دراین جنگ اقتصادی جلوگیری نماید.

    جعفری افزود:   این شرکت با 300 نفر پرسنل و تجهیزات پیشرفته متکی بر تکنولوژی‌های جدید و تیم کارشناسی متخصص برنامه های توسعه ای را درحال اجرا دارد و در سایت جدید خود بالغ بر 7000 مترمربع برنامه های افزایش تولید و تحقیق و توسعه ای را دنبال میکند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو