فونیکسریمکسبهتام

تردد روان در جاده های شمال و ترافیک سنگین بین تهران و قزوین

عصر خودرو- مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج-تهران، از بارش برف و باران در جاده های ۷ استان خبر داد.

تردد روان در جاده های شمال و ترافیک سنگین بین تهران و قزوین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی

    وی اظهار داشت: در حال حاضر محور ساحلی بندر ریگ - شیف - بوشهر در استان بوشهر به علت آبگرفتگی و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

    مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر همچنین جاده فرعی شمشک-دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

    محرابی نیا بیان کرد: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران و ‌محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    * ثبت  بیشترین تردد جاده ها بین ساعات 16 تا 17

    وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از 2289 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5 درصد کاهش تردد نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

    ‌* آزادراه کرج-تهران‌ با 109 هزار تردد شلوغ ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

    مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 109 هزار و 302 تردد، آزادراه کرج-قزوین با 103 هزار و 960 تردد و آزادراه تهران-کرج با 94 هزار و 775 تردد‌ ثبت شد.

    * تردد روان در جاده های شمال و ترافیک سنگین بین تهران و قزوین

    محرابی نیا تصریح کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در ‌آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، ‌در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

    وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین محدوده مهرویلا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر داد.

    * برف و باران در جاده های 7 استان

    مسوول سالن علیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای تهران-شمال بارش نداریم، گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و زنجان و بارش باران در برخی از محورهای استان های بوشهر و گیلان گزارش شده است.

    محرابی نیا در عین حال از راننده‌های جاده‌های کوهستانی و برف گیر خواست، حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و پیش از رسیدن به جاده های برفی زنجیرچرخ را نصب کنند‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو