فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت سفرهای مردم در روزهای محدودیت اعلام شد

عصر خودرو- بر اساس جدیدترین آمارهای تردد وسایل نقلیه سفرهای مردم در روزهای گذشته ۲۰ درصد کاهش را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است.

آخرین وضعیت سفرهای مردم در روزهای محدودیت اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، یکشنبه هفته جاری یازدهم آبان ماه محدودیت های جدیدی برای تردد و رفت و آمد در 25 شهر مراکز استان های قرمز اعمال شد و به گفته مژگان جلیلیان معاون مرکز مدیریت راه های کشور بر اساس این ابلاغیه متخلفان 500 هزار تومان جریمه می شوند و اعمال این محدودیت ها تا ساعت 24 امروز (جمعه 16 آبان ماه) ادامه خواهد داشت.

    بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت 12 روز دوازدهم آبان ماه تا ساعت 24 دیروز 15 آبان ماه 11 میلیون و 16 هزار و 922 تردد در استان های کشور انجام شده که 20 درصد کاهش را نسبت به همین روزها در هفته گذشته یعنی پنجم تا هشتم آبان ماه تجربه کرده است. چرا که در هفته گذشته محدودیت ترددی وجود نداشته و بالغ بر 13 میلیون و 846 هزار و 812 تردد صورت گرفته است.

    این اعداد و ارقام نشان می دهد که تعداد ترددهای صورت گرفته به میزان دو میلیون و 829 هزار و 890 تردد نسبت به بازه زمانی مشابه در هفته گذشته کمتر شده است. همچنین در این میان استان های قزوین و قم بیشترین کاهش تردد را داشته اند و هر کدام با 27 درصد کاهش مواجه شدند و استان های سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان جنوبی و کرمان به ترتیب با چهار درصد، هفت درصد، 9 درصد و 9 درصد کاهش تردد کمترین میزان را داشته اند.

    آمارها نشان می دهد که همه استان هایی که محدودیت های تردد در آنها اعمال شده رفت و آمد خودروهای غیر بومی را کمتر از گذشته مشاهده کردند به گونه ای که در استان های آذربایجان شرقی 17 درصد، آذربایجان غربی 16 درصد، اردبیل 22 درصد، اصفهان 20 درصد، البرز 24 درصد، ایلام 14 درصد، بوشهر 17 درصد، تهران 23 درصد، چهارمحال و بختیاری 19 درصد، خراسان رضوی 21 درصد، خراسان شمالی 22 درصد خوزستان 21 درصد، زنجان 22 درصد، تهران 17 درصد، کردستان 17 درصد، کرمانشاه 14 درصد، کهگیلویه و بویراحمد 11 درصد، گیلان 16 درصد، لرستان 17 درصد، مازندران 21 درصد، مرکزی 21 درصد، هرمزگان 25 درصد، همدان 20 درصد و یزد 17 درصد کاهش تردد انواع وسایل نقلیه را طی روزهای گذشته مورد بررسی در این آمار تجربه کرده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو