فونیکسریمکسبهتام

بررسی و مقایسه قیمت قطعات بدنه چانگان CS۳۵، جک S۳ و MVM X۲۲ بازار ایران

مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید!

عصر خودرو- کراس اوور های کوچک شهری چینی در زمره خودروهای پطرفدار بازار ایران قرار دارند که این روزها در بحبوحه قیمت های عجیب بازار، فراتر از ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند. چانگان CS۳۵؛ جک S۳ و ام وی ام X۲۲ سهم قابل توجهی از بازار خودرو کشور را در اختیار دارند و از این جهت اطلاع از قیمت قطعات و هزینه های آن در شرایط کنونی خالی از لطف نیست.

مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بررسی های میدانی در بازار قطعات بدنه این 3 رقیب نشان دهنده آن است که عمده قطعات این محصولات تقریبا در یک جایگاه قیمتی قرار دارد و برخی قطعات از برخی خودروها در شرایط کنونی کمیاب هستند ویا با قیمت های عجیبی عرضه می شوند.

    در بین این 3 خودرو از نظر فراوانی قطعات چانگان CS35 و ام وی ام X22 اوضاع بهتری دارد و برای S3 برخی قطعات قیمت های عجیبی دارند که از آن جمله می توان به درب صندوق عقب این خودرو اشاره کرد که در بازار نمونه شرکتی آن در هفته دوم آبان ماه، 21 میلیون تومان قیمت گذاری شده که در هیچ مقیاسی نمی گنجد.

    همچنین بررسی ها نشان دهنده آن است که در مجموع و به صورت میانگین چانگان CS35 از نظر قیمت قطعات جایگاه بهتری در بین سه رقیب دارد و در صورت تصادف خرج کمتری روی دست مالکش می گذارد. در جدول ذیل تلاش شده تا قیمت ها به صورت حدودی استخراج شوند و قیمت قطعات بدنه به صورت خام اعلام شده اند. از دیگر موارد عجیب در قطعات ظاهری این خودروها می توان به قیمت حدود یک میلیون تومان جلوپنجره آن ها اشاره کرد که با توجه به جزئیات ساخت این قطعه، چندان منطقی به نظر نمی رسد.

    همچنین ذکر این نکته ضروری است که با تغییر لحظه ای قیمت ها در بازار ممکن است این قیمت ها حتی ساعاتی بعد از انتشار هفته نامه خودروامروز اعتبار نداشته باشند و هدف صرفا بررسی نسبی هزینه های قطعات بدنه این خودروها بوده است. با توجه به این قیمت ها اگر مالک این خودرو هستید به شما پیشنهاد می کنیم با هزینه حدود 2 تا 3 میلیون تومانی حتما به فکر بیمه بدنه باشید چر که این خودروها در دسته خودروهای نامتعارف از نظر قیمتی قرار می گیرند و در صورت تصادف حتی اگر مقصر نباشید، بیمه شخص ثالث تنها بخشی از هزینه ها را متقبل می شود و باقی هزینه ها بر دوش شما خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو