فونیکسریمکسبهتام

امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت

عصر خودرو-در راستای سیاست های نوین شرکت نفت بهران و برای ایجاد هم افزایی دانش و مهارت کاربردی مجموعه های پیشروی کشور، روز سه شنبه ششم آبان ماه، تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف مابین شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت به امضا رسید.

امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این مراسم آقای اسعد عزیزی مدیرعامل شرکت نفت بهران ضمن اشاره به راه اندازی مرکز "بهران تک" بعنوان نقطه عطفی در فعالیت های این شرکت، این مجموعه را بعنوان مرکز فناوری و نوآوری نفت بهران، محسوب کرده و این تفاهم نامه را تکمیل کننده موضوع اکوسیستم نوآوری برای شرکت و حرکتی در جهت تقویت کمی و کیفی محصولات داخلی و خارجی اعلام نمود.

مهندس عزیزی در ادامه افزود: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه از یک سو بتوانیم در اکوسیستم نوآوری کشور فعال باشیم و از سوی دیگر با ایجاد هم افزاییِ مناسب، گامهای موثری در جهت ارتقا دانش، تکنولوژی و توسعه سبز محصولات خود برای بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی برداریم.

ایشان به سابقه همکاری این دو مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: این دو مجموعه در حوزه های مختلفی نظیر طراحی پایلوت مشترک، روغن و تولید محصولات نهایی با یکدیگر همکاری داشته اند که با تشکیل کارگروه مشترک و اشتراک گذاری دانش و تجربه طرفین امیدواریم این همکاری در آینده استمرار یابد.

دکتر توفیقی، رییس پژوهشگاه صنعت نفت، در حاشیه این تفاهم نامه بر توسعه شرکای استراتژیک بعنوان یکی از راهبردهای مهم پژوهشگاه تاکید کرد و گفت : در صدد عقد تفاهم نامه ها و برنامه های بلند مدت با صنایع مرتبط هستیم و معتقدیم طرفین می توانند از شناسایی مشکل تا توسعه تکنولوژی و تجاری سازی و ارائه محصول با کیفیت با استانداردهای جهانی، با یکدیگر همکاری داشته باشند.

ایشان با تاکید بر اینکه پژوهشگاه بدنبال پروژه های مقطعی و موردی نیست افزود: به ظرفیت های دانشی و فکری خود بسنده نکرده ایم و زمینه های تزریق ایده های نو به فعالیت های سازمان را با راه اندازی مرکز نوآوری فراهم آورده ایم تا علاوه بر حمایت از پروژه های نوآورانه، تداوم همکاری های علمی و دانشی صورت پذیرد.

گفتنی است شناسایی و اولویت بندی زمینه های همکاری مناسب برای گروه های نوپا و شرکت های دانش بنیان و بازارسازی و توسعه فضای کسب و کار و برقراری ارتباط با متقاضیان و بهره برداران در نفت، گاز و پتروشیمی از موضوعات این تفاهم نامه بشمار می رود.

خاطر نشان می شود این تفاهم نامه میان دکتر جعفر توفیقی، رییس پژوهشگاه صنعت نفت و مهندس اسعد عزیزی، مدیر عامل نفت بهران در محل پژوهشگاه صنعت نفت منعقد گردید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو