فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران اعلام کرد:

افزایش ۵۰ درصدی توزیع محصولات بهران در شبکه مویرگی/ بازار در مسیر آرامش

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران از افزایش ۵۰ درصدی توزیع مویرگی محصولات بهران در تهران خبر داد و اعلام کرد بازار روغن موتور به زودی به ثبات و آرامش می رسد.

افزایش ۵۰ درصدی توزیع محصولات بهران در شبکه مویرگی/ بازار در مسیر آرامش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت نفت بهران حمیدرضا فراهانی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران با اعلام افزایش 50 درصدی توزیع مویرگی محصولات این شرکت عنوان نمود که با هدف تثبیت بازار روغن های موتور، به ویژه روانکارهای دیزلی، حجم بالایی از این محصولات در اختیار شرکت بازرگانی بهران قرار گرفته و توسط ناوگان این شرکت در اختیار اتوسرویسهای محترم شهر تهران قرار خواهد گرفت.

    وی با تاکید بر افزایش  50 درصدی ظرفیت توزیعی شرکت بازرگانی با افزایش تعداد خودروهای توزیع کننده محصولات در شهر تهران اعلام نمود توزیع این محصولات تا رسیدن بازار به ثبات و آرامش از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب و حتی در روزهای تعطیل ادامه خواهد داشت.

    آقای مهندس فراهانی با اشاره به همکاریهای صورت گرفته با اتحادیه صنف فروشندگان روغن و لاستیک تهران اعلام نمود با توجه به حجم بالای روغن های آماده تحویل به اتوسرویسها و محدودیت ظرفیت ناوگان توزیعی شرکت بازرگانی بهران، تمهیدات لازم جهت تحویل روغن در محل انبار شرکت بازرگانی بهران در تهران نیز به انجام رسیده است و اتوسرویسهای محترم می توانند با هماهنگی اتحادیه، جهت خرید و تحویل روغنهای بهران به محل انبار مراجعه نمایند.

    مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران در ادامه از عرضه مستقیم محصولات دیزلی بهران در چهار جایگاه سوخت بهران در تهران خبر داد و افزود این شرکت در صدد است تا طی یک اقدام جهادی از کلیه امکانات در دسترس جهت توزیع محصولات خود استفاده نماید. وی با تاکید بر نزدیک بودن نقطه آرامش در بازار روانکارهای خودرویی خاطر نشان کرد که کاهش فاصله قیمت فروش محصولات با قیمت مصوب مصرف کننده در نقاط فروش نشانه بازگشت آرامش به بازار این محصولات است و اظهار امیدواری نمود که با ادامه روند فعلی و توزیع روغن های موتور در بازار قیمت فروش این محصولات به قیمت مصوب مصرف کننده برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو