فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری سازمان راهداری:

بودجه‌ای برای نوسازی ماشین آلات راهداری تخصیص نیافت!

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری گفت: متاسفانه امسال بودجه‌ای برای نوسازی ماشین آلات راهداری در نظر گرفته نشده در صورتی که بخش عمده‌ای از ماشین‌آلات راهداری فرسوده هستند.

بودجه‌ای برای نوسازی ماشین آلات راهداری تخصیص نیافت!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه هرسال در قانون بودجه، بودجه ای برای ماشین آلات و تجهیزات راهداری در نظر گرفته می‌شد، گفت: متاسفانه امسال بودجه‌ای در این زمینه در نظر گرفته نشده و این در حالی است که بخش عمده‌ای از ماشین‌آلات راهداری فرسوده هستند.

    او با اشاره به اینکه ماشین آلات و تجهیزات راهداری در سطح کشور وجود دارد که بخش عمده ای از این ماشین آلات بالای 25 سال عمر دارند، افزود: بسیاری از این ماشین آلات از رده خارج شده و تاکنون چندین بار قطعات آنها تعمیر شده است.

    معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه 20 درصد ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی هم در صف انتظار برای تعمیر هستند، ادامه داد: با توجه به آن که به زودی طرح های زمستانی آغاز می شود بنابراین با وجود چنین ماشین آلاتی با مشکلات بسیار زیادی رو به رو خواهیم شد.

    اکبری اضافه کرد: قطعات ماشین آلات هم اکنون نیاز به تعمیر دارند و این در حالی است که هزینه اعتباری که برای تعمیر و یا خریداری ماشین آلات نیاز است 2 تا 10 برابر شده است.

    اکبری تصریح کرد: در حال رایزنی برای دریافت اعتبارات هستیم تا شاید امسال بتوانیم با این اعتبارات بخشی از ماشین آلات را تعمیر کنیم.

    اکبری با تاکید بر این که امسال حدود 8 هزار و 500 کیلومتر آسفالت برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف گذاری شده بود، گفت: خوشبختانه در این بخش از هدف گذاری جلوتر هستیم و تاکنون 1500 کیلومتر راه بیشتر آسفالت کرده ایم و تا پایان مهرماه هم هزار و 500 کیلومتر راه دیگر را آسفالت شد.

    معاون سازمان راهداری اظهار کرد: در مجموع تا پایان مهر ماه 12 هزار و 500 کیلومتر راه جدید آسفالت شده است و البته برای اجرای این طرح ها نیاز به تجهیزات و قیر داریم که امیدواریم هر چه سریعتر به مرحله اجرایی برسد.

    او تصریح کرد: آسفالت بهسازی  و افزایش کیفیت راه های کشور خود یکی از مهم ترین  اولویت های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به شمار می رود بنابراین ما در این بخش سعی کرده ایم همواره از برنامه جلو باشیم.

    اکبری تاکید کرد: در صورت تامین مواد اولیه و مصالح به ویژه قیر  سرعت اجرای پروژه های بهسازی جاده ها افزایش می یابد که امیدواریم با پیگیری های مجلس بتوانیم هرچه سریعتر در این بخش به نتیجه برسیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو