فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی:

شاهین می تواند نگاه ها به صنعت خودرو را تغییر دهد

سایپا امکان تولید خودروهای پیشرفته را دارد

عصر خودرو- عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: اگر مردم با خودرو شاهین و ویژگی های آن آشنا شوند به طور قطع نگاه شان نسبت به گروه خودروسازی سایپا و حتی صنعت خودرو تغییر خواهد کرد.

شاهین می تواند نگاه ها به صنعت خودرو را تغییر دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، یحیی فتحی درباره خودرو شاهین و اینکه این خودرو تا چه حد می تواند بر بازار خودرو اثر بگذارد، تصریح کرد: طی این سال ها همواره گروه خودروسازی سایپا با خودروی پراید مورد سنجش و ارزیابی قرار می گرفت، حال با تولید خودرو شاهین و حذف پراید، نگاه ها به این شرکت خودروسازی تغییر خواهد کرد.

    وی ادامه داد: خودرو پراید به دلیل مشکلاتی که داشت در بین مردم شهرت و خوشنامی نداشت و همواره عملکرد سایپا به واسطه این خودرو زیر سئوال می رفت، ولی طراحی و تولید شاهین و خودروهای مشابه می تواند فرصت جدیدی برای پیشرفت و توسعه گروه خودروسازی سایپا باشد.

    معاون اقتصادی و توسعه رقابت مرکز ملی رقابت گفت: خودرو شاهین از نظر فناوری توسعه یافته و محصولی است که اگر به صورت اتوماتیک تولید شود، امکان صادرات آن نیز فراهم خواهد شد.

    وی با بیان اینکه طراحی و تولید محصول شاهین نشان داد که گروه خودروسازی سایپا توانمند است و امکان تولید خودروهای پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز را دارد، افزود: خودرو شاهین قابل رقابت با محصولات گذشته سایپا نیست؛ این خودرو به جهت استانداردهای 85 گانه و آلایندگی زیست محیطی وضعیت بسیار خوب و مطلوبی دارد و قطعا با تولید کیفی آن مردم از این خودرو استقبال خواهند کرد.

    این عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: برای اینکه تفکر و دیدگاه مردم نسبت به گروه خودروسازی سایپا تغییر کند، توصیه می کنم که این مجموعه با تمام قوا نسبت به معرفی شاهین در فضای مجازی اقدام کند.

    وی تصریح کرد: اگر مردم با ویژگی های شاهین آشنا شوند، متوجه خواهند شد که صنعت خودرو در مسیر پیشرفت و رشد قرار گرفته است؛ سیاست گذاران هم بایستی با مزایای این خودرو آشنا شوند تا تصویر واقعی از صنعت خودرو داشته باشند.

    فتحی گفت: با طرحی خودرو شاهین، سایپا نشان داد که می تواند کارهای بزرگ تری در عرصه خودرو انجام دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو